Småbarnsmor med frysespire Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hehe... Har en liten gutt her som synes det er veldig artig å putte ting i do. Finnes det noe man kan bruke til å feste dolokket til selve doen?
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Lås dodøra og heng nøkkelen på en spiker ved døra..
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Så det finnes ikke altså...??.... Han er jo bare på do når vi er der, men holder jeg på med klesvasken så er han ganske så rask bort til herr toalett. Hehe... Vi har diverse andre ting her i hjemmet som har fått smake teipen, så kanskje dosetet også må utsettes for dette?
LadyLuck & Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 vet det finnes, men ikke sett det her i norge.. Er en lås du setter bak dolokket, som du må åpne for å få opp dolokket.. skjønner??
mamman til to gutter Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Finns ikke det i alle butikker som selger barnesikringer? Har ikke trengt det selv, men kjenner en som har. Tror hun kjøpte på apoteket (bootsapotek)
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 6. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2008 Jeg har ikke funnet noe så langt... Kan høre på apoteket her i morgen:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 https://www.bootsapotek.no/butikk/s/products/view.html?p=517841&c=1427&g=false sånn du tenkte på?? Hvis du ikke har boots-apotek i nærheten av deg,så kan du kjøpe den på nettet. koster 39kr...
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Jeg har sett en slik "dolås" på lekebutikken. Veldig godt mulig de har det på div. barnebutikker også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå