Feit og freidig <3 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg har hatt en ordentlig gladag og kosa meg massevis med ungene. Livet er herlig og lykken stor<3 Hva med deg?
yasmina Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg er akkurat kommet hjem fra sykehuset med minsten paa 2 dager naa ligger han vedsiden av meg og sover mens jeg nyter synet. Pappaen og de 2 andre er ute og handler litt....
Masaili <3 Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Opp kl 6 med minsta, tok meg en kjapp dusj mens hun så barnetv. Vekte eldste kl 07, og stressa avgårde for å få ungene i barnehagen innen 7.30. Begynte på jobb kl 8. Stressa dag, masse å gjøre på jobb! Ferdig på jobb kl 15.30, skyndta meg innom butikken, før jeg henta ungene kl 16. Hjem, middag, rydde, og nå en liten pause i sofaen, mens ungene leker litt. De skal få se barnetv nå, så skal de bade og i seng. Jeg er helt utmattet i dag, skal legge meg så tidlig som mulig etter alt husarbeidet er gjennomført i kveld!
Feit og freidig <3 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 Sukk, høres kos ut <3 nyt det!!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 en laaaaaaaaaaang dag, sliter med ekstrem svangerskapkvalme og har nå gått ned 2,5 kilo på en uke.. har heldigvis litt å ta av, men har null overskudd til snupp og sambo.. men er lykkelig i hjertet for det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå