Gå til innhold

6 graviditetstester.... men tror enda ikke helt på det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok først to tester på lørdag ettermiddag, begge svakt positive. Løpte deretter med panikken hengende over meg på vakthavende apotek og kjøpte to topakninger med g.tester til.

Tredje og fjerde utpå lørdagskvelden var også positiv. Men svake.... Søndags morgen: positiv og svak og det samme gjelde den siste som jeg tok med morgenurinen i går.

Hvorfor er streken så svak?????

Iflg disse kalkulatorene på nett så er jeg fire uker og fem dager gravid.

Jeg er vel gravid? selv om alle sammen er svake??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier at en strek er en strek uansett styrke. Jeg fikk også et par svake på et par av testene. Så du er nok gravid, gratulerer:-)

Skrevet

Du er nok gravid då viss du har tatt testene rett :) viss du venter noen dagen så blir nok begge strekene sterke ;)

Skrevet

Du er nok gravid ja, hadde også svake streker på mine... Så gratulerer så mye :o)

Skrevet

Ja, jeg håper (faktisk) det!

langt i fra planlagt dette.... fant det ut for fire dager siden, men allerede nå kjenner jeg at jeg har fått panikk for at det ikke skal stemme likevel eller at det skal skje noe galt....

Panikken skyller over meg noen ganger pr dag, men mest av alt så koser jeg meg med den helt sinnsyke nyheten om at det er noe inni der!

Det er jo helt sprøtt.....

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

Gratuerer så mye:D:D

jeg fikk også svake streker, måtte ta tre "strektester" først, men trødde ikke det helt. jeg tok derfor en digital test. da er du sikker:) anbefaler deg det dersom du fortsatt føler deg usikker, selv om jeg og de fleste her inne kan ove deg at du er gravid:)

Lykke til!

Skrevet

Da må jeg prøve en slik digitaltest :)

Får man tak i det på apoteket? Koster det en formue?

Skrevet

Jeg hadde det samme som deg .....Jeg er også like langt som du da...Jeg MÅTTE kjøpe en CB dig. den viste klart GRAVID!!:)

Skrevet

Hvor er du fra da? :)

Jeg må på apoteket i morgen for å fikse meg en sånnen da :)

Kanskje et uhyre dumt spm, men kan man bruke den digitale flere ganger....? Er ny og lærer her ;)

Skrevet

Nei det går ikke å bruke den flere ganger men du kan jo ta vare på den som et minne da:) For det står nok garantert gravid når du har hatt så mange med svake streker på:)

Skrevet

Du er sikkert gravid, jeg tok en "vanlig" test først som viste possitivt, men for å være 100% sikker kjøpte jeg en digital test, der står det i klartekst GRAVID......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...