Gå til innhold

Første dag i barnehagen idag:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det gikk kjempefint!! Selma utforsket, lekte, dansa, spiste og romsterte rundt! Måtte innom mammafanget innimellom, men det så virkelig ut som om hun kosa seg!!! Helt tydelig at hun ikke har blitt usikker eller redd av våre 3 uker på sykehus i sommer! og det gleder mammahjertet!!!! Veldig spent på morgendagen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flott at det ble en god opplevelse! dritgreijenta starter i morgen... jeg tror det blir fint... :-)

Skrevet

Lykke til:o)

Skrevet

he he... takk!

hun skal inn i dritgreiguttens gamle bhg, med de samme voksne nydelige damene, så jeg må innrømme at jeg gleder meg, og ser frem til noen timer med bare babyen etterhvert :-)

Lyke til selv!

Skrevet

Skjønner godt at det blir deilig med tid med babyen, og sikkert kjempedeilig for dritgreijenta å komme i barnehagen!! Høres bra ut med så mange trygge voksne:o)

Skrevet

En god begynnelse tyder bra! Godt å høre at den lille jenta di fortsatt er trygg og glad og møter nye omgivelser på en god måte :-D

Skrevet

Så flott å høre!

Hun har nok trygghet i seg og mammaen sin og det høres ut som om hun takler endringer bra.

Fortsatt lykke til med innkjøringen:o)

Skrevet

Så fint at barnehagestarten har gått bra :)

Ha en god helg,sikkert deilig å kunne kose seg med snuppa hele dagen igjen :))

Skrevet

Gleder meg til imorgen!!! Savner henne veldig når jeg ikke er sammen med henne:-( Men det er jo sånn det er, og skal være!! Idag var hun i barnehagen i over tre timer alene!!! Flinke lille vennen! Men da de skulle sove, så ville hun ikke mer. Barna sover inne på madrasser, og hun er vant til å sove i vogna.. Så det ble jo helt feil for henne! De hadde prøvd i en halv time, men uten hell.. bedre lykke mandag! Er det vanlig at barnehagene ikke bruker vogn, men sover inne? jeg har faktisk aldri hørt om det før...

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er vanlig,men i barnehagen som minstemann skal begynne i neste mandag anbefaler de at de barna som er vant til å sove i vognen sin gjør det.De er opptatt av at det skal være så trygt og vanlig som mulig,med ting de er vant til og kjenner.

Så gjenstår det å se om de ansatte gidder å stå å rugge på vognen de 20 minuttene det ofte tar ;)

Hør med dem du...om det er muligheter for vogn,til hun venner seg mer til nytt sted og rutiner.

Lykke til og kos dere masse i helgen!

Skrevet

I vår nye barnehage sover alle ungene i vogn på en terasse bak huset, langt unna de værste bråkelydene fra andre barn. I den gamle barnehagen lå de minste barna på madrasser på gulvet. Eldstemann var 1 1/2 da han begynte og en liten urolig kar. Han fikk da en reiseseng for å hvile i og de andre mer drevne barna hysjet alltid på nykommerene som ikke klarte å ligge stille :o)

Håper du får ha med vogn eller reiseseng sånn at sovingen også kan gå like bra som resten!

Klæm fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...