Gå til innhold

Terese eller Therese?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Matilde eller Mathilde?

 

I Therese syns jeg det mangler noe når h`en ikke er der...eller? Hva ser finest ut ?

 

Mathilde da? med eller uten...? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nesten alltid for å kutte stumme H´er. Særlig i Matilde går jo det kjempefint. Men i Terese tror jeg ALDRI noen vil stave det rett, og kanskje heller ikke spørre..

Skrevet

Therese er finest skrevet, synes noe mangler uten H ;)

Synes også Mathilde ser best ut, vet ikke hvorfor, bare føler det utfyller mer,hehe

Skrevet

Therese og Mathilde!

 

Føler også at det mangler noe uten h-en i navnene, og for T(h)ereses del er det også vanligere med h.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...