*Urolig* Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Matilde eller Mathilde? I Therese syns jeg det mangler noe når h`en ikke er der...eller? Hva ser finest ut ? Mathilde da? med eller uten...?
en av hver Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg er nesten alltid for å kutte stumme H´er. Særlig i Matilde går jo det kjempefint. Men i Terese tror jeg ALDRI noen vil stave det rett, og kanskje heller ikke spørre..
Glad_mor_85 Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Therese er finest skrevet, synes noe mangler uten H Synes også Mathilde ser best ut, vet ikke hvorfor, bare føler det utfyller mer,hehe
prebs Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Therese og Mathilde! Føler også at det mangler noe uten h-en i navnene, og for T(h)ereses del er det også vanligere med h.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå