yasmina Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 eller foedt og foedt, men mini er iallefall kommet til verden. Med planlagt KS kom han paa mandag morgen kl 0833. Jeg er i knallform og sykehuset mener jeg er den friskeste KSpasienten de har hatt saa vi dro hjem allerede i dag. Mini var forresten 3050 og 50 cm. Kommer tilbake med foedselhistorie her fra midtoesten litt senere
Gjest Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Gratulerer så mye! Så deilig å bli så fort bra, når jeg tok ks tok det lang tid før jeg kom meg..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Grattulerer med ny verdensborger!
Feit og freidig <3 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Gratulerer så mye med ny baby- godt å høer at du er i så fin form. Nyt familien din-klem
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Gratulerer så mye=) Jeg tok også KS med sistemann, men jeg var ikke mye sprek etterpå! Tok over 1 døgn før jeg klarte å komme meg ut av senga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå