Marengs Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Papsen her i huset har akkurat begynt å male på det som skal bli rommet til lillebror. På to vegger skal jeg ha nesten hvit, en farge som heter Dun. På de to andre veggene vil jeg ha en farge, men hvilken?? Storebror, 3 år, har 3 vegger med dun og 1 vegg i en grønnfarge som heter Frisk. Tenkte kanskje noe mer dust til babyen? Eller blir det kjedelig? Kom med tips, da!
Resilience Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg har sett en kjempefin farge som er litt sånn lys lys grønn-blå. Tror den er i et av de nye Lady-kartene i LUFTserien.... Den hadde jeg valgt om vi fikk gutt!
MrsNina Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 syns de har fine forslag på www.ifi.no Er inne der og drømmer av og til..
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 til lillegutt, har vi lysblå vegger, med mørkeblå lister, ble kjempefint.. blir rosa til lillepia
Marengs Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg finner lys lys grønn-blå hos Lady, ja. Redd for at den kan bli litt mint-grønn... Funderer litt på nougat-farge. Og heller supplere med blått på gardiner og sengetøy.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Jeg driver å lager til rom til 2åringen vår nå. Vi har nettopp flyttet i hus,så han har ikke hatt eget rom tidligere. Vi maler veggene i cafelatte,med hvite lister og tak. Syns cafelatte er en tidløs farge ,som gjøre det lett og skifte stil etterhvert som han vokser til. Tanken på å pusse opp hvert 3. år frister liksom ikke:p Så nå blir det tekstiler med biler og traktorer med tema,siden det er det som er det store nå :)
Marengs Skrevet 6. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2008 Yepp, cafelatte mot hvitt er veldig fint. Så passer det fint med blått til. har tenkt tanken...:-D
Gjest Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 vi har en lys lys lys lyseblå. Den ser nesten hvit ut hvis du ikke ser den ved siden av hvitt.. Jeg syns den fargen er nydelig.. Men så har jeg innredet rommet hans med "prinsestil".. da det er mer min stil enn masse ole brumm, cars osv.. Alt er lyseblått og hvitt;)
to guttegull Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Jeg liker hvite/lyse nyanser på vegger og heller bruke farger på tekstiler og sengetilbehør. Hvitt og nougat høres lekkert ut i mine ører. Vi har lys antikk med hvite lister på både storebror og den kommende lillebror sitt rom. Blir mer enn nok farger når gardiner, sengetøy og en haug med leker og dill kommer inn på rommet uansett. Det er min mening!
blomst82 Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Heter den lys lys grønn-blåe nostalgi kanskje? Vi har nostalgi på barnesenga og Dun på veggen:) Det blir på jenterommet. Går fint sammen det. Synes Dun er ganske mørk, mørkere enn jeg hadde trodd iallfall:) Vi hadde nostalgi på senga og sjel på vegger og gulv på gutterommet. Nå får jenta senga, og gutten har mørke-brune møbler. Lyst og koselig med litt kontraster. Går an å kjøpe bokser med fargeprøver og prøve på veggen før du bestemmer deg. Fargene kan forandre seg i forhold til lyset og når den tørker. Lykke til med fargevalg.
Musseknapp Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Vi har lys antikk , og den ene veggen er en nydelig, lysblå farge som heter Risør ( Lady fra Jotun) veldig fornøyd med det.
blirjegsnartmamma Skrevet 7. august 2008 #13 Skrevet 7. august 2008 mannen min har begynt å tenke på slikt.. herlighet - er ikke gravid engang! men han bil gjerne ha litt frisk grønnfarge, limegrønn liksom.. ikke typisk lyseblått til gutt og rosa til jente. Er ganske enig igrunn
linda1983 Skrevet 7. august 2008 #14 Skrevet 7. august 2008 Risør har vi på vårt soverom. den er fantastisk syntes jeg. Avslappende blåfarge.
CrazyCat Skrevet 7. august 2008 #15 Skrevet 7. august 2008 Gutten vår har Risør på veggene sine og hvite lister. Risør er lys blå som går mot lilla. Er fornøyd jeg.
gullet0305+09 Skrevet 7. august 2008 #16 Skrevet 7. august 2008 Vi malte rommet til gutten vår kiwigrønn. Men det er jo ikke akkurat noe dus farge da. Ble veldig stilig da:-) Med hvite lister og hvit seng og kommode. Han er så fornøyd. Ellers har vi brukt en farge som heter Sjel fra lady, den er varm og nesten litt ubeskrivelig, men liker den godt. Den er på rommet som babyen kommer til å få. Kommer ikke til å male det på nytt, men heller ha gardiner og andre effekter i forhold til hvilket kjønn det er:-) Er neimen ikke lett det der :-) lykke til med valget!!
C@milla *EMIL* Skrevet 7. august 2008 #17 Skrevet 7. august 2008 Jeg holdt en knapp på Risør lenge, men gikk for isturkis til slutt.. synes den er oppfriskende, men kanskje noe vanskeligere å finne tilbehør til har jeg funnet ut... ) Har den sammen med Claro jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå