MrsNina Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hva er det beste dere får på brødskiven om dagene da? Holder på å skrive handleliste..og kommer ikke på noe jeg har lyst å ha på skiven...
Trønderpia80 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Mine varianter. Base: Norvegia ("dilla" gjennom heeele svangerskapet) I tillegg: -kaviar -skinke -paprika/agurk/tomat -egg
MrsNina Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 hmm...kanskje vanlig hvitost ja..m masse agurk og annet grønt på...
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Leverpostei og Nugatti Max...mmmm
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Ferske jordbær delt opp i skiver med sukker eller annet søtningsstoff på Nydelig! Eller eplebiter med litt sukker/søtning og kanel på
MrsNina Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 åh..nugatti...takk Eple med sukker og kanel har jeg aldri prøvd på skive - må prøves nå! Takk! Og kanel er vel et av kjerringrådene også? jaja..alle monner drar for en som er på overtid
babygullz <3 vilde Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Jeg har alltid elsket jarlsbergost, men syntes smaken ble for mye når jeg er gravid.. Men jeg bruker å ha på dette da; baconost eller philadelphia krydder som smør( inneholder under halvparten med fett enn d vanlig smør gjør, og setter ekstra god smak på brødskiva elelr knekkebrødet) skinke, hamburgerrygg, amerikansk skinke eller provence-skinke, og så oppå her igjen, hvit/gulost( hva er egentlig gul og hva er hvit?) så til slutt, paprika, tomat og agurkskive til pynt. Fløtemysost er også godt med baconost under:) Ellers så er jeg mega-fæn av alt slaks sjokoladepålegg( må være brelett under her, og helst skal d være på fersk loff også!) nugatti air, nugatti crisp, vanlig nugatti, sjokade, nøtte, og nutella! Syns også jordbærsyltetøy med brelett under er dødsdigg, eller loffskiver med banan og gele!!..men spiser sjelden søtt på skiva... men er godt når jeg først gfjør d!=) Hva med å bytte brød kanskje? kan jo være du er lei brødet, og ikke pålegget..
Mars11 Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Det er jo mye å velge mellom, mine favoritter er: - gulost (Norvegia) - brunost - leverpostei (Stabburets, den runde gule...) - Sardiner i tomatsaus (evt makrell i tomat) - kokt skinke/ kalkunskinke - syltetøy (bringebær, markjordbær, appelsinmarmelade) - honning - nugatti Og så er det bare å ha på agurk, paprika, tomat osv der du ønsker det Spiser i hovedsak det samme som før jeg ble gravid:)
fru lykkelig Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Sjokade med gulost oppå!! Beste som finnes.Og et stort glass iskald melk!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Her får det mest i salami ( uff.. uforsvarlig jeg er.. hihi ) brunost og syltetøy leverpostei egg med kaviar servelat med masse agurk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå