august o8 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hei! Jeg har hørt at det er veldig vanlig med løs mage, diare`,på slutten, dette for at kroppen automatisk tømmer tarmer før fødselen. Jeg har ikke diare`, men kan gå på do mange ganger om dagen, og da mener jeg ikke for å tisse! Det virker som alt jeg spiser kommer ut igjen etter noen timer! Noen andre? Kan dette også være et tegn på at det nærmer seg slutten?
kriztie Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Her er det også begge deler;o) Ikke diaré, men helt normal avf, også flere ganger om dagen! Har hatt det slik de siste to ukene, har nå akkurat 3 uker igjen til termin. Så håper dette er et "tegn"!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Jeg er 33 uker nå å jeg kan gå på do flere ganger daglig..Ikke diare men vanlig avføring..Går også på do å tisser seriøst mange ganger om natta siden lille gullet vårt har bestemt seg for å bli glad i å trykke på blæra mi. Betyr dette at jeg kan føde snart??For dette med avføring har vart i over 1 uke nå.
kriztie Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Tviler... Jeg har hatt set slik i over 2 uker, og jeg er 37+2 uker på vei nå.. Men tror nokk at det har med at kroppen gjør seg klar til fødsel, men ikke at du er på tur til å føde nå!
Gjest Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Er i uke 36 og har hatt det sånn i 3 uker, både natt og dag! Nå er skrekken om tarmen tømmer seg under fødselen...Gruer meg nesten mest for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå