Glad_mor_85 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg har ikke fast jobb, men har 2 mnd med dagpenger og snart 4 mnd med jobbing, jeg tjente vel mest i juli jobbinga mi, men jobber ut August. Bør jeg da vente med å søke om penger til jeg er ferdig med å jobbe, og blir det da lagt sammen 6 mnd?? hvordan regner de gjennomsnittet? Eller bør jeg søke nå med en gang, selvom lønningene er veldig forskjellige fra mnd til mnd.?? Vil jo gjerne ha mest mulig utbetalt seff. har også bare jobbet i 1.5 år den siste tiden, så kan ikke regne ut fra siste 3 år, om dere skjønner;) Vet man kan ringe nav å spørre og lese på sidene osv, men jeg synes det er så tungvindt å kontakte de bare for å spørre, blir bare satt på vent osv. Hadde engangsstønad sist gang se, så er ny i dette. Håper noen kan svare meg og gjøre meg litt klokere Mvh
Glad_mor_85 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2008 heter vel kanskje fødselspenger ?
Guttemamma75 Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Du bør ihvertfall vente til du vet at du oppfyller kravet om 6 mnd arbeid ellers får du jo ikke søknaden godkjent.. Ettersom du har hatt varierende inntekt vil de gjennomsnittsberegne de 6 mnd du har jobbet - vanligvis kan man få de 6 beste av de siste 10 mnd om man har dagpenger, men du har jo bare jobbet 6 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå