Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 kan dere kjenne hodet som beveger seg der nede?liksom der nede med hårfestet? jeg var på kontroll i sist uke,å da var hodete nnå høyt i bekkenet..men de siste dagene så har d skjedd noe her..å i dag morges kjennte jeg at jeg var mer opphoven der nede med hårfestet ..har ikke vært d før..å når jeg kjennte med handa så rørte d litt på seg der..jeg tror d er hodet som har sklidd ned i bekkenet..? siden bekkenet mitt er blitt bedre og..leste at d når hodet var så langt nede så var d med på å stabilisere bekkenet..
Trulte76 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 ja mener på jeg kjenner at han beveger seg der nede ja. Han er ikke helt festet enda. Men ligger godt nedi bekkenet, så går vannet så slipper jeg å legge meg ned fikk jeg beskjed om
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 ja stemmer,d skjedde m nr 2,da gikk vannet,slapp ligge:)
Piamin Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg kjenner babyen laaangt der nede. Kjennes ut som om hun snur hodet fra høyre til venstre og omvendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå