Gå til innhold

Bæresjal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei...

Lurer på om det er noen som har bæresjal til sine tvillinger? Har sett bilde av noen som bærer to, og lurer på om det er noen med erfaring fra dette...

Vurderer å kjøpe i alle fall Mei-tai til å bære en i.. men hadde vært så mye kjekkere å bære begge to... mine veier rundt 4,5 kg nå

Evt hvordan gjør dere det på kjapp butikk tur etc? Hadde tenkt å ta en i sele og en i bilstol, og rase igjennom butikken ;) Blir mye styr å dra ut vogna for en liten handletur..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løp og kjøp. Jeg er skikkelig sur på at jeg ikke fant ut av bæretøy tidligere. Nå er de 11 mnd gamle og de siste 3 mnd har meitaiene vært flittig brukt. Det var først da jeg oppdaget bæring skikkelig.

Sjekk ut tettinntil.no/forumet (du må melde deg inn for å se innlegg). Masse info om dobbeltbæring der, og UTROLIG mye hjelp å få!!!

Meitai er genialt. Mine veier rundt 10 kg hver og det er for tungt å bære på bilsetene, samt et styr med den vogna. I love MT!!

I dag var en typisk meitaidag her. Først da jeg skulle på treningssenteret og de skulle på barnepassen der: Jeg kjørte opp med dem i bil. Da vi skulle fra parkeringsplassen hadde jeg en unge i meitai på ryggen, den andre i armen, og treningsbaggen over skuldra.

På veien hjem stakk jeg innom butikken. En unge på ryggen i MT, en i handlevogna.

Hjemme senere på ettermiddagen, var hun ene sutrete og kontaktsøkende. Opp på ryggen i MT. Så ble søstra like sutrete, og da sto jeg og spente på meg meitai nr 2 på magen for å ha henne der også - men da kom heldigvis pappa hjem...

Dobbeltbæring i MT er faktisk veldig koselig, og genialt når begge to er UMULIGE, men vær forberedt på noen rare blikk...

Men altså, sjekk ut tettinntil for best bæretøy for dine to, avh. av alder og vekt og dine behov. Jeg er ingen ekspert, men er veldig glad i MT!!! Har sjal også, men bruker ikke det så ofte.

Skrevet

Jeg har bæresele for tvillinger. I den bærer man begge på magen. Kan brukes fra babyene er nyfødte. Også prematur. Fra ca. 1500 g., tror jeg.

Selger den for 800 kr. Lite brukt. Interessert?

Gjest bissen
Skrevet

Er den fra Alexis? Jeg hadde den i begynnelsen, men den gnagde..tror den gir litt feil belastning på skuldre og rygg. ( Ikke meningen å ødelegge for deg altså:) Sånn var det for meg bare.

Jeg har elastiske bæresjal som har vært gode..veldig fine mens de ennå er babyer. Har brukt Moby Wrap. Har ikke bært så mye etter størstejenta begynte å gå, hun vil mye heller løpe:) Minstejenta vil ikke sitte der så mye mer heller, men hun er bare litt sær;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...