Gå til innhold

Ang. Erlend Bratland (Norske talenter).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå så jeg ikke på det programmet, men begynner virkelig å like den sangen de spiller med han på radioen titt og ofte.

Er han så flink å synge... he, he, "live" som på radioen? Er han ikke bare 16 år og greier? I hvert fall liker jeg sangen godt (og stemmen hans).

Alejandro F. er i hvert fall ikke i nærheten når det kommer til talent og stemme, og skjønner meg ikke på at noen kan like den monotone, småhese og kjedelig stemmen hans... ! Men, hver sin smak!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er veldigveldig flink å synge, live som på radioen;) Han blir vel 17 nå snart om han ikke akkurat har blitt det, 91-modell;) Men han synger ikke liiikebra norske snager som engelske, rart, men sant:P

Skrevet

Han er virkelig en som kan synge.

Var inne på youtoube og sjekket han på norske talenter iom. At jeg også synes sangen hans er så fin.

Han ga virkelig dommerne hakeslepp da han stilte opp. Den stilen, og så skulle han synge o holy night.. Sjekk det ut, virkelig verdt å se.

Skrevet

Okei. Takk for svar.

Har ikke hørt ham synge noe annet enn denne sangen (som jeg ikke husker navnet på) jeg da. Men høres veeeldig bra ut ja :) Og han bør får en lang karriere foran seg... så ung som han er :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre :)

Ja han ser litt "rar" ut eller spesiell. Men det samme sa de jo om Kurt Nilsen på Idol (at han ikke var noe en'er liksom).... Men han også vant :) Heldigvis!

Skrevet

Jeg synes han er kjempepen!! Nydelige ansiktstrekk og det peneste smilet jeg har sett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...