phantomet Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Idag har vi hatt besøk her i phantom-hulen. Og det var så koselig! Hele gjengen fikk hilse på Maud da hun og nydelige lille snupp var innom for å titte på T&T, før phantom-mannen og de tre eldste dro på ekspedisjon til teknisk museum med tre kusiner , bestemor og bestefar... Det ble tid til skravling, lunsj og enda mer skravling, før Maud med frk vendte nesa hjemover. Det er så godt å være sammen med gode, morsomme og fine mennesker... Da jeg gjestene var dratt snakket jeg med mannen på telefonen. Og hans uttalelse om besøket traff spikeren på hodet...*smiler* "Jeg skjønner godt at dere er venner...Hun hadde sånn blikk vet du...? Sånn godt lureblikk! (*ler*) Og så virket hun genuint interessert i ungene når de pratet..."
dritgrei hei hei! Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 hun har det ;-) hun har det varme "lureblikket".... det er helt sant!
Maud Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Det var så koselig! Det er jeg helt enig i. Og så er det fint at jeg virker genuinit interessert i barna, for jeg er nemlig interessert i sånne små mennesker. Store også, men særlig små :-D Sånt godt lureblikk, det var et fint kompliment :-D Nå smiler jeg for meg selv.
phantomet Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 Det komplimentet er deg vel unt...og helt sant! Så om du smiler fornøyd er det helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå