heldigesnart4barnsmamma Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Har dere mye av dette? Kor langt på vei...? Er 34 og har kjent litt i det siste. Hadde masse i begynnelsen av svangerskapet, men har lixom ikkje kjent det på lenge.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 hei..er 36?5 i dag å har ikke kjennt så veldig mye før nå..de siste ukene liksom..men for hver gang jeg får de så blir de bare sterkere jeg har ei i nabolaget som skal ha om ei uke..å hu har nettopp begynnt å kjenne kynnere så d er ikke unormalt å ikke ha de heller:)
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 Takk for svar. Er vel kroppen som sakte men sikkert er begynt å forberede seg da. Blir spennande å sjå om det blir meir/ mindre etterkvart.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 ja jeg begynnte nok å kjenne litt i uke 34 jeg og..så har d økt på..mye som skjer å forberedelser ønsk de velkommen du:)
mama73 m/tre søte små Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg er også i uke 34 (34+3) og har begynt å kjenne mensmurringer. Er vel kroppen som forbereder seg da;-)
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 hei jeg er 34+6 å har endel mensmurringer også, kansje det er babyen som holder på å feste seg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå