Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 og jeg aner ikke hva jeg skal finne på til ham..... Heldigvis har jeg en mor som har invitert på både middag og marsipankake (verdens beste blaudis til og med:-) så det er i boks. Allergien har tatt meg helt og jeg er trøtt og trøtt og trøtt og har slett ikke lyst til å gå på shopping nå.........men noe må jeg vel finne på.....
Plutseliten :) Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Da kan du vri hodet sammen med samboeren min....som hverken vet hva eller har lyst til å shoppe.... Meeeen det forventes vel en gave eller to på jubilanten i morgen Ting å kjøpe kan være... fiskestang,sovepose,konsertbillett,bok,verktøykasse,genser, minnebrikke,mp3spiller,cd,værstasjon eller kult kokkeforkle ) Lykke til!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Stemmer det Plutseliten, du blir 40 i morgen du:o)) Født samme år som min kjære, bare noen uker tidligere. Da får jeg begynne å tenke ut hva jeg skal kjøpe til en 40 åring jeg også. Hmmmm tenk at dere har blitt så gamle:o) 40år....Ja dere ble jo født sånn rett etter dinosaurenes tid :-DDD Mens sambo til Attpåklatten han blir vel 32, eller????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 Hehehe, det er vel kanskje å dra det litt langt eller;-) Tror en på 32 hadde blitt litt kjedelig kanskje..............synes jo en på 36 er drøyt nok jeg da;-D Neida, fra spøk til alvor. Jeg har kjøpt en kul bukse og genser til ham, så da blir han kanskje seende ut som en 32 åring;-D Så da er gaven, middag og kake i boks:-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 He he jeg husket ikke hvor gammel han var, visste bare at han var yngre enn deg:o) Og siden du ikke er så gammel så tenkte jeg at 32 var et fint tall... Men da er alt i boks da. Og det gjenstår å se om Plutselitens sambo har vært på shopping:o))
♥Snulder Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Så Attpåklattmannen blir stor gutt i morgen ja...;=) Klær er en hit vet du! Gutta bruker å like å slippe å kjøpe slikt selv!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 Han tror sikkert at jeg har glemt bursdagen hans:-) Du skjønner, jeg er ingen sånn stor feirer når det kommer til bursdager og har aldri vært det. Ser andre som planlegger både barne-og voksenbursdager i ukesvis.........thats not me:-) Men å feire en helt vanlig dag, ja se det gjør jeg gjerne!!!
♥Snulder Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Hohoho! Det er godt det er fler av oss! Jeg strir heller ikke bakenden av meg for bursdager;=) Ihvertfall ikke for oss som er over en viss alder! Barnebursdager planlegges bedre selvfølgelig!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Sex hver dag i et år fremover hehe.. (hvis han ikke får det allerede;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2008 Hehe, ja det kunne jo vært stas vil jeg tro:-D Men da må det utsettes første uken;-D Og da påløper det vel renter og greier da!!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #11 Skrevet 6. august 2008 Ja vet, det har lett for å hope seg opp og da kan det bli litt slitsomt sånn på slutten hehe:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. august 2008 Fniiiis.........kan jo nesten dette ut av tellinga også. Og alt som blir en vane blir vel fort kjedelig? Glad jeg fikk kjøpt bukse og genser jeg;-DD
♥Snulder Skrevet 6. august 2008 #13 Skrevet 6. august 2008 Ellers så kunne du jo bare kjøpt en slik flott kalender til å henge på soveromsveggen - sette kryss etter utført gjerning.... kommer ikke ut av tellinga da veit du! Hmmm... egentlig en god ide... for når det hoper seg opp med ikke-utførte-kryss.... så kan man begynne forhandling... " Du kjære!?!? Hvis JEG klipper gresset i dag... hvor mange kryss kan jeg sette på kalender`n da???" osv...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. august 2008 Djeeezes altså.............så skal man forhandle om det også!!! Har jo en nabo som elsker å klippe gresset, må jeg blande ham inn i forhandlingene og da eller??? Nei, dette blir for innviklet kjenner jeg! Går for bukse og genser jeg:-)
♥Snulder Skrevet 6. august 2008 #15 Skrevet 6. august 2008 ;=D jupp! Blir noe innviklet! Ihverfall for oss som satser på øyeblikkets lykke uten planlegging og baktanker... på alle felt i livet!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 6. august 2008 Ja, jeg tror jeg overlater det innviklede til dem som liker det sånn. Så fortsetter jeg på mitt enkle vis.....i ro og mak:-) Hipp hurra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå