smågodt prinsessa Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 I dag er det helt herlig:) Gutten sin første dag i barnehagen.. gikk helt perfekt. Og nå sitter jeg på jobb:) Du da?
Feit og freidig <3 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Alt bare bra her -ungene koser seg inne i regnværet, mamma nyter en liten stund inne på Dib og livet er herlig. En ordentlig gladag!! Hva med deg?
Feit og freidig <3 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 He he- Dette var jo en koselig tråd, bli med da vel?
Gjest Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Helt grei, kunne vært bedre, men.. Nå skal vi straks på Clapton konsert, håper dagen blir bedre etter det:)
Feit og freidig <3 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 ÅÅÅÅ,fy søren så heldig du er- skulle gjerne vært der jeg også:-) Håper dagen fortsetter bra og hils Clapton fra meg;-)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 dagen i dag er bare dritt...kvalm å jævli...har en 5 åring i sin værste trass.. men har ett lite sjarmtroll på 5 mnder da..så mitt oppi alt så er det vell det kansje ikke så ille ..
Gjest Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Vil du ha en billett av meg? Har null peiling på hvem han er jeg:P
Feit og freidig <3 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2008 He he- sjekk på youtube. Han var vel kjent for å være en av de beste gitaristene i verden:-) Veldig bra musikk synes jeg da;-) Er dessverre alene m barna i dag- hvis ikke hadde jeg løpt og kjøpt billett.... Bare prøv så skal du se at du liker ham du også,hi hi<3
Gjest Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Har hørt den derre Heaven-låten, den er jo fin:) Ellers så har jeg hørt på masse ukjente sanger hos min kjære, men synes de var litt kjedelige jeg:P
Feit og freidig <3 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2008 Er nok litt anderledes å se / høre ham live- pleier å være god stemning i salen. Men nå har vi jo kuppet tråden helt her,fnis.... Starter den på nytt jeg;-) KOOOOS deg litt for meg også på konserten,Softis og ta en skål m clapton for meg <3
Gjest Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 Jeg skal selvfølgelig kose og skåle for deg også ja:D Håper det blir en knallkonsert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå