Gå til innhold

Hei,

Feit og freidig <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er dagen i dag for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er det helt herlig:)

Gutten sin første dag i barnehagen.. gikk helt perfekt.

Og nå sitter jeg på jobb:)

Du da?

Skrevet

Alt bare bra her -ungene koser seg inne i regnværet, mamma nyter en liten stund inne på Dib og livet er herlig.

En ordentlig gladag!!

Hva med deg?

Skrevet

He he- Dette var jo en koselig tråd, bli med da vel?

Skrevet

Helt grei, kunne vært bedre, men.. Nå skal vi straks på Clapton konsert, håper dagen blir bedre etter det:)

Skrevet

ÅÅÅÅ,fy søren så heldig du er- skulle gjerne vært der jeg også:-) Håper dagen fortsetter bra og hils Clapton fra meg;-)

Skrevet

dagen i dag er bare dritt...kvalm å jævli...har en 5 åring i sin værste trass.. men har ett lite sjarmtroll på 5 mnder da..så mitt oppi alt så er det vell det kansje ikke så ille ..

Skrevet

Vil du ha en billett av meg? Har null peiling på hvem han er jeg:P

Skrevet

He he- sjekk på youtube. Han var vel kjent for å være en av de beste gitaristene i verden:-) Veldig bra musikk synes jeg da;-)

Er dessverre alene m barna i dag- hvis ikke hadde jeg løpt og kjøpt billett.... Bare prøv så skal du se at du liker ham du også,hi hi<3

Skrevet

Har hørt den derre Heaven-låten, den er jo fin:) Ellers så har jeg hørt på masse ukjente sanger hos min kjære, men synes de var litt kjedelige jeg:P

Skrevet

Er nok litt anderledes å se / høre ham live- pleier å være god stemning i salen. Men nå har vi jo kuppet tråden helt her,fnis....

Starter den på nytt jeg;-)

KOOOOS deg litt for meg også på konserten,Softis og ta en skål m clapton for meg <3

Skrevet

Jeg skal selvfølgelig kose og skåle for deg også ja:D Håper det blir en knallkonsert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...