Gå til innhold

Dere med høyt BT


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hodepine også?

Har hypertensjon fra før men har ligget veldig fint i svangerskapet. I dag var det derimot ikke bra, varierer fra 145/95 - 149/99. Hatt hodepine siden lørdag. Var på kontroll på sv.pol i dag og alt så bra ut på UL så stresser ikke masse med dette. Men skulle sjekke igjen i morgen hos jordmor.

 

Kan bringebærblad øke BT? Tok dette i en uke, men kommer til å slutte nå bare i tilfelle. Kan jo høre med jm i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også tenkte jeg skulle begynne med Bringebærbladkapsler, men leste på nettet flere steder at mange hadde fått ødemer etter at de begynnte på dette. Det kan jo være tilfeldig, men den sjansen vil jeg ikke ta da jeg har hatt noe forhøyet trykk i svangerskapet. Nå er dette under kontroll og ønsker derfor ikke å klusse til det ved å begynne med kapslene. Men som sagt det kan jo være tilfeldigheter. Mange får jo både høyere trykk og vann i kroppen på slutten alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...