Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Har dere hodepine også? Har hypertensjon fra før men har ligget veldig fint i svangerskapet. I dag var det derimot ikke bra, varierer fra 145/95 - 149/99. Hatt hodepine siden lørdag. Var på kontroll på sv.pol i dag og alt så bra ut på UL så stresser ikke masse med dette. Men skulle sjekke igjen i morgen hos jordmor. Kan bringebærblad øke BT? Tok dette i en uke, men kommer til å slutte nå bare i tilfelle. Kan jo høre med jm i morgen.
Mom for two Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg også tenkte jeg skulle begynne med Bringebærbladkapsler, men leste på nettet flere steder at mange hadde fått ødemer etter at de begynnte på dette. Det kan jo være tilfeldig, men den sjansen vil jeg ikke ta da jeg har hatt noe forhøyet trykk i svangerskapet. Nå er dette under kontroll og ønsker derfor ikke å klusse til det ved å begynne med kapslene. Men som sagt det kan jo være tilfeldigheter. Mange får jo både høyere trykk og vann i kroppen på slutten alikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå