Ruttitutt :-) Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg er i uke 35, og har mye kynnere, nesten hver gang jeg reiser meg opp. I tillegg har jeg et veldig ømt punkt på magen, langt til høyre nesten midt på , noen ganger da jeg setter meg på huk kjennes det ut som om jeg setter meg på noe omtrent så jeg får ikke satt meg sånn. Gjør vondt hvis jeg klemmer der. Beinet på samme siden er også litt dovent innemellom, men regner med at det er pga bekkenløsning som jeg har mest på den sida. Jeg har litt lavt blodtrykk så er nok derfor jeg er svimmel innemellom. Har hodevondt og. Kjenner et veldig nedpress nedentil og nederst i magen, så det kjennes ut som om hun snart er på vei ut. Hodet er festet. Jordmora mi har ferie, så får ikke ringt henne. Fastlegen var jeg hos i går men han bare målte blodtrykket og kjente etter om hodet var festet. Du får gjøre det du orker å gjøre om dagen, sa han bare. Har time på sykehuset om litt over ei uke, men vet ikke om jeg tør å vente så lenge, for jeg føler meg ikke bra... Hva synes dere?
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hvis du har vondt og er usikker synes jeg du skal ringe føden. Heller en gang for mye... God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå