GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Imåren skal eg til frisøren å farge håre Skal farge det til min naturlige hårfarge, så eg skal ikke farge utveksten, den e ca 5 cm lang.. Noen plasser står det at gravide kan farge håre, å noen andre plasser står det at di ikke bør farge håre, men er vist mange som gjør det for det om.. Det er vist noe av det farligeste kjemiske produktet en gravid kan bruke, leste eg, siden det kan gå inn i huden å komme inn til fosteret.. Men nå skal jo ikke eg farge håre intil hodebunnen, så da er det vell heller ikke farli sonn uanz? Noen som vet
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Ingen fare det Jeg lysner håret mitt. Bruker ikke bleking direkte men en som er 100% amoniakkfri, og det holder fordi jeg er kommune fra før.. Så farg håret og kos deg du!! Det er ikke farlig. Hadde produktene vært farlige hadde nok alle frisører fått syke barn..
Vanilla83 Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Bleika håret 4 ganger og farga det en gang da jeg gikk gravid. Frisøren min sa det var ingen fare fordi fargene man har idag ikke inneholder like mye giftstoffer som for noen år siden. Og jammen ble ikke småen frisk og rask
casandra1980 Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Det er ikke farlig å farge håret under graviditeten.Fargene og stoffene de bruker nå til dags er såpass milde:)
.:(HerQ):. Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 det er jo greit å ikke farge hele håret inne ved hodebunne hver 3uke, ALT MED MÅTE, og du som bare skal farge håret utover lengder og spisser er jo ikke nær hodebunne engang, og det er jo der stoffene kommer inn isåfall! Håret er jo dødt, så gjør hva du vil med det du:) Hilsen en frisør:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå