maaneskinn Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hei. Jeg har de siste to dagene kjent stikninger og småmurringer (som brenner på en annerleds måte). Jeg pleier å kjenne murring dagen før menstruasjon, ikke flere dager i forveien. Jeg har også vondt i korsryggen, og når jeg f.eks skal sette meg ned, så kjennes det ut som om jeg sitter på noe spisst, noe som stikker, på en måte. Føles også ut som jeg er varm i kroppen. Brygger på noe. Vanskelig å forklare. Det blir til at man tolker i vei, legger ekstra merke til kroppen. 6 dager til testing, eller kanskje litt før med f.eks CB digital. Uansett, best å smøre seg med tålmodighet, så får vi se hva som skjer.. eller ikke skjer. Kanskje noen av dere har hatt det på samme måte?
*Babyønske* Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hei... Er jo så forskjellig..Kan nok være graviditets symptomer..Men jeg har opplevd det samme og da var det uheldigvis bare tr som var på vei... Krysser fingrene for at du er gravid... Lykke til:o) Klem
maaneskinn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Ja, jeg vet at det kan være tegn på alt eller ingenting, men synes bare det er kjekt å lufte det. Dagene går sakte når man venter på noe. Takk for svar.
lillemor og meg:) Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Hei.. 7dager til IKM her... Har de samme symptomene som deg, pluss at jeg er svimmel av og til, tisser mye om natta, ofte sulten, og veeeldig vondt i puppene. Vet ikke om jeg forestiller meg symtomene eller om de virkelig er der, men de virker veldig sanne iallefall. Karte ikke å holde meg, men måtte ta en test idag...en cb digital...tok den i ettermiddag...lurt?? neppe, den var selvfølgelig negativ....Man skal jo verken ta den tidligere enn 4dager før IKM eller på ettermiddagen... Blir gal av å vente, kjenner at det tar på....Hvordan går det med deg "maaneskinn"?
Min tur snart m/ spire i mage Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Hei 8 dager til IKM her og 11 siden DPO. Har hatt litt symptomer føler jeg...Hatt litt murring i magen og i ryggen,men veldig lite. Har vært litt trøttere på jobb etter ferien,men det kan jo også skyldes at jeg får lagt meg så tidlig. Har bestilt CBD og strips fra billigtesten som jeg regner med å få i dag, hadde en strips fra billigtesten hjemme som jeg måtte prøve i dag og da fikk jeg en super svak strek / skyggestrek :-) Tørr ikke å slippe jubelen løs ennå. Stoler ikke helt på stripsen.
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Jeg har 10 dager til IKM og har veldig vondt i puppa.. rart for jeg har ikke hatt det sånn siden jeg gikk gravid med sønnen min,. men da viste jeg ikke att jeg var gravid før jeg var 8 uker på vei... hmmm vil jo og håper vi er gravid nåååå... vil vil-... hihi..
maaneskinn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2008 Hei igjen. Joda, det går bra, men jeg lurer fælt på om det er noe på gang eller ei. Jeg har fortsatt de samme symptomene. Jeg kjenner det mer eller mindre hele tiden, og det er faktisk litt småvondt til tider. Det jeg reagerer mest på er jo at jeg ikke pleier å ha det slik. Jeg har hodepine i tillegg. I går var jeg på konsert, spiste litt før det, men ble sulten igjen med engang. Jeg har lyst på mat, snack og.. alt. Nå er det altså 5 dager til IKM. Jeg er ikke sikker på om jeg skal teste i morgen eller på lørdag. Litt tidlig, men kanskje.. Spørs hvor utålmodig jeg blir. Gøy å lese om dere andre også.
lillemor og meg:) Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Hei... Nå har jeg skikkelig masse mens murringer, og er ganske pessimistisk egentlig...men fremdeles veldig vondt i puppene....skjønner virkelig ikke dette...Kan man ha så mye mensmurringer hvis man er gravid da? Ennå 6dager til IKM....
maaneskinn Skrevet 8. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2008 Jeg har aldri vært gravid før, så jeg vet ikke, men jeg tror alt er mulig, og veldig individuelt. 4 dager til IKM.
Barbarella og froskebarna Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Hei! godt å høre at andre kjenner på dette også. Aner ikke når IKM er lenger, tror syklusen er litt ute av det etter en MA/SA i juni. Trodde jeg hadde el for 8 dager siden, men testet også positivt på el-test for 3 dager siden... Enten er IKM om 6 dager eller om 11 dager... Har også mensmurringer hele tiden, noen ganger er det rett og slett vondt. Fryser innimellom og er mye på do. MEN er veldig klar over at alt dette like gjerne kan være innbilt... Tok en gravitest i dag bare sånn i tilfelle og den var selvfølgelig negativ Hvordan går det med dere andre? Spennende å se hvordan det går med alle som har symptomer!
maaneskinn Skrevet 8. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2008 Nå har jeg bestilt tester via internett. Jeg regner med at jeg mottar det i posten på mandag. Må bare være streng med meg selv og ikke kjøpe test på apoteket bare fordi jeg ikke klarer å vente.
lillemor og meg:) Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Jeg klarte ikke å holde meg, men tok en test idag...negativ.... Litt brun utflod i truseinnlegget og lys rosa på papiret, så nå er vel TR på vei...ennå 5dager til IKM men....jaja, bedre lykke neste gang... Hvordan går det med dere andre?
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 Ikke for å gi deg for stort håp, legol, men: Det kan ikke være festeblødning du har da? En festeblødning er en blødning når egget fester seg i livmoren. Dette skjer alt fra 7 dager etter el og til rundt IKM. Det er mange som beskriver det som lysrosa eller brunt.... Lykke til! Jeg har 9 dager til IKM, og har murringer i magen under navlen i perioder. Litt kløende/stikkende pupper innimellom også. Men legger ikke for mye i det enda....
Barbarella og froskebarna Skrevet 8. august 2008 #14 Skrevet 8. august 2008 Hehe, jeg var på trening i dag og så på Friends uten lyd, og ble rørt til tårer... Makan!! Gjelder det som symptom, eller? Vet at det kan også være PMS altså, men SÅ lettrørt pleier jeg da ikke å være... Var på do 6 ganger i løpet av arbeidsdagen i dag, tisser HELE tiden. Men sånne ting kan jo helt sikkert også komme av psykiske ting... Prøver hardt å ikke få opp forhåpningene for mye, er redd for å bli skuffet!!
Kazaya er fødeklar Skrevet 9. august 2008 #15 Skrevet 9. august 2008 Hei! Slenger meg med her jeg...Sist pp var jeg utrolig skråsikker på at jeg var gravid (har vært gravid to ganger før..) Jeg hadde ømme pupper, vondt i korsryggen, sterke mensmurringer over en uke før mensen kom. Jeg hadde også fire dager der jeg var kvalm i bølger gjennom hele dagen. Men det ga seg to dager førmensen kom. Jeg tror at ennten var jeg faktisk gravid en kort stund eller var min leten så sterk etter symtomer at jeg fannt akkurat de symtoene jeg letet etter..!! Jeg er nå i min 4pp og kommer sikkert til å kjenne symtomer denne perioden også...Lykke til! måtte deres symtomer være sanne!!
lissi33 Skrevet 9. august 2008 #16 Skrevet 9. august 2008 Shit, dag 7 etter EL, rosa blodspor=festeblødning? Enten er det noe på gang her ellers er syklusen min helt på bærtur. Jeg skal ha mensen 17 august og det er alt for tidlig for spotting. Aldri hatt blod i mellom syklusene mine før. Hadde blodspor i elslim etter sex forrige helg. Føler ikke så mye annet. Jeg sitter å gnur meg på puppene og sier høyt: jeg vil ha vondt i puppene!!!!! Sambo bare ler og tror jeg er gal. Men kanskje ikke alle har vondt i puppene med en gang, noen har det kanskje ikke i det hele og store.
lillemor og meg:) Skrevet 9. august 2008 #17 Skrevet 9. august 2008 Hei blomsterpiken:) Jeg aner virkelig ikke hva det er...er bare en dråpe brun utflod i truseinnlegget, og bittelitt lys rosa på papiret, men det er der idag også...Er ikke festeblødning en enkelt blødning som ikke går over flere dager? eller er jeg helt på jordet? Kjennes ut som mensen er på vei også, men har ikke menssmerter lenger og det bruker jeg å ha....hmm.. 4dager til IKM. Hvodan går det med dere? Flere symptomer?
lillemor og meg:) Skrevet 10. august 2008 #18 Skrevet 10. august 2008 Og der kom TR for fullt, 3dager før IKM.....jaja, bedre lykke neste gang, nå kan jeg iallefall male og beise i ny - huset... Prøve å se positivt på d...Lykke lykke til alle dere andre:)
maaneskinn Skrevet 10. august 2008 Forfatter #19 Skrevet 10. august 2008 Ah, det var dumt, men bedre lykke neste gang. Krysser fingrene for deg. 2 dager til IKM. 1 dag til testing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå