Nummer tre <3 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 gikk gjennom masse gammelt babytøy hjemme hos mamma, og det var utrolig mange t-skjorter og gensere.. størrelsen var rundt 70 pluss/minus.. ser for meg at det er litt klønete? at det er bedre med bodyer? evt en genser/jakke utenpå bodyen.. men mange at de genserene var sånne litt tettsittende "innafor-gensere"...
HØYgravid+mammaen til Oliver!! Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 vi har ikke brukt t-skjorter eller gensere før nå egentlig, og oliver er ca 14 mnd. jeg synes det var så klønete med den sprekken mellom buksen og overdelen da han krabbet. han kunne selvfølgenig ha jakke eller genser over body. min personlige anbefaling er vel å ikke bruke det før ett-års alderen, av praktiske årsaker. men på den andre siden, det er lettere å skifte på dem uten body, men bleia faller jo nesten av;)
-MtG- Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Vi brukte mye genser og truse på Gabriel når han var bitteliten og ikke var aktiv. Dro trusa godt oppover genseren så ble det ikke glippe. Han hadde en lei tendens til å bæsje så det seiv ut av bleia langs lårene. Da var det fint å slippe å dra dritten over hodet på han hver gang. Etter at han begynte å bevege på seg har vi brukt body for at bleia skal sitte på plass og for at det ikke skal bli glippe. Bruker ikke så mye body på sommeren da. Da er det deilig med litt luft imellom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå