GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 hei:) eg ska på tidlig ul imorgen, å er så redd for at det ikke skal vere noe liv der lenger .. er 10+6, alså 11 uker i morgen.. Men prøver å berre tenke positive tanker.. Dn MA'en skremmer meg veldig, å eg kommer til å bli utrulikt lei meg og skuffet viss noe er galt.. Eg gleder meg til å se om alt står bra til, mn klarer ikke glede meg helt over graviditeten før eg har sitt at alt eg ok Har spydd 3 ganger di 2 siste ukene, sist gang var igår, kan dette var ett bra tein? ... Noen som vil komme me noen positive ord og erfaringer til meg imens eg venter Fortell gjerne om hvordan du har det i ditt svangerskap og om du har vert på ul
lillepersille82 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hvis det er ei trøst, så tror jeg vi er mange her inne som er like bekymret som deg. Er bare 8 uker på vei nå, første legesjekk om to uker. Lurer på om jeg skulle ha ordnet meg time hos jordmor for en sjekk der åsså, har så lyst til å vite om alt er bra der inne. Er også livredd for at det ikke er noe liv der.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Ingen andre som vil komme med noe som kan få meg til å tenke mer positivt?
*lykke -feb09* Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Hei Bare prøv å slappe av og nyte svangerskapet. Det er sjelden det går galt når du er 11 uker på vei. Det kan virke som om det er veldig mange her inne som har opplevd MA, men de er nok overrepresentert på forumet. Personer som har opplevd en abbort har nok ekstra behov for noen å "prate med", naturlig nok. Det at du har kastet opp tror jeg er et godt tegn. Det viser at kroppen har høyt innhold av graviditetshormonet hcg. Mange som opplever MA her inne kan fortelle om manglende symptomer den siste tiden... Lykke til i morgen og forsøk å kose deg med det lille nurket som vokser i magen
To gutter + en til? Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Hei du, skjønner godt at du er bekymret kvelden før ul - lå selv våken halve natta før ordinær ul med forrigemann (det var faktisk da jeg kjente første spark, så var ikke akkurat bekymret for om det var noen der, men for sykdommer etc). Tror det er veldig sjelden noen er så kvalme at de kaster opp og samtidig har en MA - kvalme er et godt tegn på at alt er i orden, det er statistisk sett slik at de som er kvalme i mindre grad mister (det er vel ikke akkurat hundre prosent, men det er en sammenheng her). Legen min trøstet meg med dette forrige gang jeg var gravid og var veldig kvalm i noen uker (foreløpig er jeg bare i femte uke, så det er vel forhåpentligvis litt tidlig for kvalmen ennå). Lykke til i morgen!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2008 blir gla av å lese det dere skriver:) Hoper på at alt står bra til, å nå er endli dagen her =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå