Ksenia & Anjem Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 skal i bryllup i helga...det er utenfor oslo..svigerfar skal gifte seg..tenkte å gi for ca 1500,. ville dere enten 1. gitt et gavekort på steen og strøm på tusen kroner + dessertskåler til 12 (som de ønsker seg) 2. gitt gavekort på femtenhundre vi må ta toget dit med begge barna derfor blir det muligens tungt med 12 dessertskåler? men er det upersonlig å bare gi gavekort på hele beløpet? de sa de ønsket seg gavekort også for de har så mye..
Ksenia & Anjem Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 ja flott...da tror jeg vi gjør det...vi må ha med bilsete på toget også..hehe
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Hvis du kan pakke det forsvarlig ville jeg absolutt tatt dessertskålene + gavekortet.
idamor & lykketrollene Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 jeg ville gitt gavekort på hele beløpet hvis de ønsker seg gavekort=) først ville jeg valgt det første,men når jeg leste at dere skulle ta toget så ombestemte jeg meg=)
Ksenia & Anjem Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 synes du det er for upersonlig med bare gavekort? de nevnte noe om en tv kanne også..men det hadde de sagt til andre også..
Gjest Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Hvis det blir bale har du jo verdens beste unnskyldning (ikke det at du trenger det, altså), dere skulle jo ta tog med unger og det som hører med. Du kan jo legge deg i selen å lage et skikelig personlig kort som du kan legge gavekortet i? La ungene tegne bakgrunnen, lime inn et bilde av familien (gjerne med brudeparet også, hvis du har) og skirve noen fine ord/dikt. Da blir jo gaven superpersonlig, dessertskåler eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå