alleminesmå Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 (samme som på DIb) Trenger hjelp... Er det noen som er i denne situasjonen her... Fått innvilget overgangsstønad for 3 år. I de 3 årene får du et barn til og er fortsatt alene. Mistet du da overgangsstønaden etter de første 3 årene. Eller fikk du til den minste er 3 år. I brevet fra Nav står det at hovedregelen er at man får tilsammen 3 år fra det yngste barnet er født til det er 8 år. I mail skriver de at det er 3 år uansett hvor gammelt det yngste barnet er. Og de gir ikke beskjed heller før det er stoppet da.sukk Fortviler veldig, det er to uker til neste utbetaling og da har de jo ikke åpnet konvolutten om du sender dem et brev Lyspunktet mitt akurat nå https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=15&sortby=votes#4062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå