Turtelduen Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Noen som vet hva som må til for å bli satt i gang? Sliter så med hodepine når jeg er gravid, og i dag igjen har jeg liggi rett ut... Har 13 dager igjen og føler at nå vil jeg bli ferdig. Går jo bare utover de 3 andre barna...
Turtelduen Skrevet 6. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2008 Og ja, det er bare når jeg er gravid jeg har så mye hodepine. Legen skjønner ikke hvorfor...
Randis Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Tror ikke det er grunn nok, men har du sjekket urin og blodtrykk på en stund? Hodepine kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Uansett om du har det hele tiden så kan det plutselig forandre seg til svangerskapsforgiftning siste tiden. Gå til labben til legen å lever urinprøve og be de ta blodtrykk. Selvsagt om du har gjort dette nettopp så er jo alt ok. Men kan være greitt å sjekke om ikke. Kan være at det skjer noe om de finner noe da.. Var slik med meg med sistemann. Ble hastekeisersnitt og greier.
Turtelduen Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 Sjekket det for 2 uker siden. Har aldri hatt det før... Men nå har jeg blitt hoven også da. Har aldri vært det før heller, det begynte først når heten var over... Var ikke hoven mens det var varmt for å si det sånn... Tenkte å ringe føden etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå