Ksenia & Anjem Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 vi skal i bryllup til helga og jeg har bare gammelt skrot i skapet ;( trålet gjennom senteret i går og fant bare sommerkjoler på salg..mange så ut som potetsekker..men 10 minutter før senteret stengte fant jeg to dritfine kjoler på b young..til 50kr stykket!!!!!!!!!!!!!! =) Skikkelig sånne lekre lange kjoler..den ene var isblå og den andre var lys grønn... =) i all stresset klarte jeg å miste bort skoene til kevin..haha...hadde satt han i vogna med ulrik, så satte jeg bare skoene hans på gulvet på HM å gikk :// hoho klarte heldigvis å huske hvor jeg hadde satt dem etter 5 minutter grundig tenking..lol
Ksenia & Anjem Skrevet 6. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2008 jaja jeg ble hvertfall glad
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 også må du gi meg adressen igjen..jeg er så fæl til å glemme å lagre de på favorittene..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 forresten, hadde ikke du kjøpt en kjole på jk til et bryllup? eller var det mami det kanskje?!
Ksenia & Anjem Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 nei det var ikke meg www.prinsene.blogspot.com
Ksenia & Anjem Skrevet 6. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2008 den er IKKE strøket enda..hehe der ser du på bildet
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Var inne og titta nå). Kjempefine kjoler det da:o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 fikk du de til 50 kr?! jøss for et kupp. eller har du skrevet feil? fine var de iallefall! synd jeg ikke tok en tur til strømmen i dag, så kunne vi gjort det hemlige dib-tegnet til hverandre! hahaha!
Ksenia & Anjem Skrevet 6. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2008 nei det er sant..50 kr..100 for begge og den passet!! haha det er ikke værst det heller..lol
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 nej det må jeg si!! grattis med kuppet!
*Rutletutt* Skrevet 6. august 2008 #13 Skrevet 6. august 2008 WOW! Det var jammen billig for to flotte kjoler må jeg si:o) Jeg kjøpte selv en knallfin kjole på salg på B-Young i juni (men til 250,- da...) ;o) Kos dere i bryllup:o)
RachaelRay Skrevet 6. august 2008 #15 Skrevet 6. august 2008 Kjempeflotte kjoler!! :-) og så deilig å finne noe til den prisen. Det er da nok å bruke pengene på i hverdagen når man har to små :-) Og så kjekt at du fant igjen skoene... surt når man mister sånt som man har bruk for hver dag. Kjenner til å stresse rundt sånn med småbarn på slep! Greit å være ferdig med en slik runde :-)
*SamSung* Skrevet 6. august 2008 #16 Skrevet 6. august 2008 Pene kjoler ET KUPP vil jeg si! Så pene til en liten penge.. Selv så har jeg brukt ferien min på å finne kjole til et brylupp senere denne mnd.. Men fant ikke et såå bra resultat:/ Har en hvitt kjole som er rålekker;) Men kan jo ikke bruke den.. ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå