*min lille sin!* Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 ? hihi ? litt utolmodig , har tegn til at fødselen kommer rundt hjørnet skjønner dere ...
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Sex? Løpe i trapper? Trampoline? Lakrisrot-te?
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Hvordan tegn har du? Når er termin? Vet igrunn ikke om noen tips, men noe fysisk tungt for kroppen din, kanel???
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Hvilke tegn har du at fødselen er rett rundt hjørnet?
Mamma til to tette Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Her er dib-tipsene: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/r_d_for_sette_i_gang_f_dselen Sex er vel gjengangeren "alle" skal foreslå for meg ihvertfall ,-)
nille_1 Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Vet ikke om dette virker men har hørt ananas, bingebærkapsler, bringebærte,rømmegøt.. og noe annet som en kan spise ellers så er det jo bra å gå på tur, i det hele tatt å bevege seg mye....men ikke anstrenge seg sånn at det er farlig for bebien men gå litt hver dag så kommer den nokk når den er moden for å trøste både deg og meg :-) har termin om 3 uker jeg så jeg skal kjøpe fersk ananas . ha kanel i kaffen og spise bringebærkapsler og masse sex:))) er beste oppskrifta får jeg håpe :-)
*min lille sin!* Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 of, må jeg ramse opp atl? svir øverst i magen , stikker nederst, så vondt at jeg må hive etter pusten , kvalme, ont i rygg og halebein , er såååå trøtt, svimmel og uvell. presser så veldig.. snakka med sykehuset og var til legen , de sa det var akkurat de tegna de fleste får like før riene kom, så jeg skulle bare pakke baggen å vær klar..men legen sa også at det kunne gå noen dager /uker ... ja også har litt av slimproppen gådd.. har gådd sånn noen dager nå å er ganske klar..! off den sviinga er verst ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå