Gå til innhold

tips til å få ting i gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

? hihi ? litt utolmodig , har tegn til at fødselen kommer rundt hjørnet skjønner dere ... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex? Løpe i trapper? Trampoline? Lakrisrot-te?

Skrevet

Hvordan tegn har du? Når er termin? Vet igrunn ikke om noen tips, men noe fysisk tungt for kroppen din, kanel???

Skrevet

Hvilke tegn har du at fødselen er rett rundt hjørnet?:)

Skrevet

Vet ikke om dette virker men har hørt ananas, bingebærkapsler, bringebærte,rømmegøt.. og noe annet som en kan spise ellers så er det jo bra å gå på tur, i det hele tatt å bevege seg mye....men ikke anstrenge seg sånn at det er farlig for bebien men gå litt hver dag så kommer den nokk når den er moden :) for å trøste både deg og meg :-) har termin om 3 uker jeg så jeg skal kjøpe fersk ananas . ha kanel i kaffen og spise bringebærkapsler og masse sex:))) er beste oppskrifta får jeg håpe :-)

Skrevet

of, må jeg ramse opp atl? svir øverst i magen , stikker nederst, så vondt at jeg må hive etter pusten , kvalme, ont i rygg og halebein , er såååå trøtt, svimmel og uvell. presser så veldig.. snakka med sykehuset og var til legen , de sa det var akkurat de tegna de fleste får like før riene kom, så jeg skulle bare pakke baggen å vær klar..men legen sa også at det kunne gå noen dager /uker ... ja også har litt av slimproppen gådd.. har gådd sånn noen dager nå å er ganske klar..! off den sviinga er verst ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...