Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Satser på at noen her inne har barn, eller kjenner til dette...

Leser her flere historier om at flere av dere har blitt raskt gravide etter at dere har begynt på pergo.

Jeg har noen spørsmål om dette som jeg håper dere kan svare meg på?

 

1:Hvor lenge prøvde dere å bli gravide før dere tok kontakt med lege?

 

2: Hvordan la dere dette frem til legen, og hva var responsen?

 

3: Hvor lenge gikk dere på pergo før dere lykktes?

 

4: Er pergo en tablettkur?

 

 

Håper noen har tid til å svare på dette, samt fortelle om sine erfaringer med pergo:)

 

Hilsen ei som har lyst på småfolk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei vi fikk pergo nå etter 6 mnd prøving... jeg har el og sånn men de har ikke skjedd noe... legene sier ikke mye men bare ca hvor lang tid de burde gå osv han mente vi burde klart de til nå så han ga oss pergo nå etter den forventede tiden har gått forbi.. så neste mnd blir første med pergo... veldig spennende:) men har ikke fått resepten ennå så vet ikke hva kur de er ennå:( men den kommer nok snart.. jeg ringte bare gynykologen min så sendte han resepten...

 

håper noe hjalp hvertfall

 

ps min tante prøvde to år null hell en pergo kur 9 mnd senere en liten gutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...