idamor & lykketrollene Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 prøver å sette meg litt inn i dette.. er det sånn at man må betale med kort med en gang man har kjøpt noe ,eller kan man få regning/betale senere??
~Milly~ Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Man betaler med Paypal innen 7 dager etter at man har vunnet auksjonen/kjøpt varen =)
Monajenten Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Man betaler med kort med en gang via PayPal. Det er et sikkert betalingssystem som forhindrer svindling osv. Veldig bra!
idamor & lykketrollene Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 ok...og da er det bare å skrive inn kortnr og sånt?ekke så rå på engelsk heller så...men finner vel ut av det..men hva skjer om jeg vinner en ting,og ikke har nok penger på konto? mister jeg varen da?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Du mister varen og får dårlig omtale på "reviwen" din. Mange av ebays forhandlere er jo bare vanlig folk som har "varen" din i hjemmet sitt, de kan jo ikke sitte på en vare og miste pengene fordi du skulle ha den men ikke hadde pengene der og da. har man ikke penger så byr man heller ikke. Tror ikke du får helt topp omtale om du venter hele 7 dager med å betale heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå