Gå til innhold

flytter inn her da jeg:)


CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp hatt en MA, og er nå ferdig å blø, så da er det påan igjen;)

har ikke peiling når jeg har ikm da, skal jeg regne 28 dager fra nå eller fra når jeg begynnte å blø? (med. abort) for hvis jeg skal regne fra da jeg mistet så har jeg vel el nå da, å det tror jeg ikke. har også hørt at det er lurt å vente en pp før man blir gravid så kroppen får hentet seg inn, så kommer nok ikke til å ta helt av med prøvingen denne månden heller.

Meen melder meg hvertfall inn her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har desverre ikke svar på spørsmålene dine, men jeg vil bare si at det var kjempetrist å høre at du mistet. Jeg krysser alt jeg har for at du blir gravid igjen så fort som mulig, og at spira blir der i 9 mnd. Masse lykke til! Og velkommen tilbake. Trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...