CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 har nettopp hatt en MA, og er nå ferdig å blø, så da er det påan igjen;) har ikke peiling når jeg har ikm da, skal jeg regne 28 dager fra nå eller fra når jeg begynnte å blø? (med. abort) for hvis jeg skal regne fra da jeg mistet så har jeg vel el nå da, å det tror jeg ikke. har også hørt at det er lurt å vente en pp før man blir gravid så kroppen får hentet seg inn, så kommer nok ikke til å ta helt av med prøvingen denne månden heller. Meen melder meg hvertfall inn her:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg har desverre ikke svar på spørsmålene dine, men jeg vil bare si at det var kjempetrist å høre at du mistet. Jeg krysser alt jeg har for at du blir gravid igjen så fort som mulig, og at spira blir der i 9 mnd. Masse lykke til! Og velkommen tilbake. Trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå