Gå til innhold

Andre som sliter med lavt blodtrykk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med det i såfall? Jeg har hørt at det skal hjelpe å drikke mye vann og å trene...og jeg gjør begge deler, men det blir ikke bedre. Jeg ligger jevnt over på rundt 100/50-60 + -, det varierer litt, men dette blir vel et gjennomsnitt;o) Har eget bt-apparat som jeg måler med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare når jeg har gått gravid. Da har det vært nede på 90/40. Men jeg har alltid fått beskjed om at det ikke er noe å gjøre med det, at det er ubehagelig men ufarlig. Har holdt på å gå i bakken flere ganger. Kunne nesten ikke dusje når jeg gikk gravid pga at jeg holdt på å besvime. :/

Skrevet

Ja, jeg var også plaget med enda lavere bt under svangerskapene - ble sm i første sv.skap pga det - veldig ubehagelig er det, ja:o( Er mye svimmel og "ullen" i hodet, metallsmak i munnen på en måte og småkvalm de dagene jeg er ekstra svimmel.

Skrevet

Jeg drikker ca 2,5l vann hver dag - men skal det være noe spesielt med eplejuice da?

Skrevet

Spis lakris! :)

helst salt lakris da går BT opp! :)

Skrevet

Ja, det husker jeg faktisk at jeg har hørt før - takk for påminnelsen:o)

Skrevet

Ja har alltid slitt med lavt blodtrykk, men for 2 år siden ble det enda verre. Fordi da begynte jeg på migrene medisiner som jeg må ta hver dag, å de er også for folk med hjerteproblemer og høyt blodtrykk. Så mitt blodtrykk senkes av disse medisinene :( Som gjør at jeg ofte er svimmel og slapp. Men heller det enn migrene hver dag. De er de eneste medisinene som tar knekken på migrenen min.

Jeg prøver å spise hver 3.time men ikke alltid jeg har mulighet til det.

Skrevet

Uffda - kjipt å måtte velge sånn mellom to onder:o( Ja, spise regelmessig er vel noe jeg ikke er særlig flink til;o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...