*Rutletutt* Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Hva gjør dere med det i såfall? Jeg har hørt at det skal hjelpe å drikke mye vann og å trene...og jeg gjør begge deler, men det blir ikke bedre. Jeg ligger jevnt over på rundt 100/50-60 + -, det varierer litt, men dette blir vel et gjennomsnitt;o) Har eget bt-apparat som jeg måler med.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Bare når jeg har gått gravid. Da har det vært nede på 90/40. Men jeg har alltid fått beskjed om at det ikke er noe å gjøre med det, at det er ubehagelig men ufarlig. Har holdt på å gå i bakken flere ganger. Kunne nesten ikke dusje når jeg gikk gravid pga at jeg holdt på å besvime. :/
*Rutletutt* Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Ja, jeg var også plaget med enda lavere bt under svangerskapene - ble sm i første sv.skap pga det - veldig ubehagelig er det, ja:o( Er mye svimmel og "ullen" i hodet, metallsmak i munnen på en måte og småkvalm de dagene jeg er ekstra svimmel.
*Rutletutt* Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 Jeg drikker ca 2,5l vann hver dag - men skal det være noe spesielt med eplejuice da?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Spis lakris! helst salt lakris da går BT opp!
*Rutletutt* Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 Ja, det husker jeg faktisk at jeg har hørt før - takk for påminnelsen:o)
winneboo Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Ja har alltid slitt med lavt blodtrykk, men for 2 år siden ble det enda verre. Fordi da begynte jeg på migrene medisiner som jeg må ta hver dag, å de er også for folk med hjerteproblemer og høyt blodtrykk. Så mitt blodtrykk senkes av disse medisinene Som gjør at jeg ofte er svimmel og slapp. Men heller det enn migrene hver dag. De er de eneste medisinene som tar knekken på migrenen min. Jeg prøver å spise hver 3.time men ikke alltid jeg har mulighet til det.
*Rutletutt* Skrevet 6. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2008 Uffda - kjipt å måtte velge sånn mellom to onder:o( Ja, spise regelmessig er vel noe jeg ikke er særlig flink til;o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå