supernint Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Heisann! Jeg er på besøk inn hit fra bli gravid. Leser her flere historier om at flere av dere har blitt raskt gravide etter at dere har begynt på pergo. Jeg har noen spørsmål om dette som jeg håper dere kan svare meg på? 1:Hvor lenge prøvde dere å bli gravide før dere tok kontakt med lege? 2: Hvordan la dere dette frem til legen, og hva var responsen? 3: Hvor lenge gikk dere på pergo før dere lykktes? 4: Er pergo en tablettkur? Håper noen har tid til å svare på dette, samt fortelle om sine erfaringer med pergo:) Hilsen ei som har lyst på småfolk:)
Såpeboble - 26.04.2011 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Man kan ta kontakt med lege etter ett års aktiv prøving. Tidligere dersom man er over 35 år. (Etter ca 6 mnd) Fastlegen henviser til en gynekolog. Responsen kommer vel helt an på legen.. Lyktes ikke med Pergo. Fikk ikke eggløsning. Pergo er en tablettkur, ja. En pille er 50 mg. Du må nok prøve mye lenger enn 2 PP før du får utskrevet noen hormonkur. Det er vanlig å prøve opptil 1 år uten at det trenger å være noe galt.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 jeg fikk som sagt etter 5/6 mnd beggynner ikke på den før neste mnd men fikk den denne... jeg er 20 og prøvd 5 mnd min mann er 23...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå