JuniGutt06+OktoberJente08 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Bare lurer... Ser av diverse nettsider at dette er anbefalt og lurer på om dere gjør det? Jeg kjenner godt igjen en soppinfeksjon siden jeg har hatt det tidligere og lurer nå på om jeg faktisk skal kontakte lege, eller bare gå igang med vanlig behandling med canesten. Hva gjør dere som har hatt dette?
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hos meg var det legen som fant ut at jeg hadde sopp, men kjenner du igjen infeksjonen så er det jo bare å bruke canesten. Legene bruker jo dette uansett. Jeg bruke kombinasjonspakning, men vil anbefale at du dropper å bruke applikatoren til vagitoriene og istedet sette det inn med en finger. Litt vanskelig å holde kontroll på applikatoren når det er en stor mage i veien.. Jeg fikk litt vondt, samt at jeg begynte å blø litt..
La vita è bella <3 Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Jeg nevnte det første gangen, men etter det har jeg jo bare behandlet det selv. Legen sjekker jo uansett ikke om man har sopp, bare sier at det er greit at man behandler. Så siden du vet at det er det du har, er det sikkert helt greit å bare kjøpe canesten.
GuttemammaTilTo Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 jeg var ikke hos legen men kjøpte canesten krem på apoteket, ble helt fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå