Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11+3 idag, Jeg begynner da på uke 12 til mandag. Er jeg da ferdig med første trimester på mandag eller etter neste uke når uke 12 er ferdig? Greit å vite når jeg kan begynne å spre nyheten:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du begynner nok på andre trimester på mandag du :D *heldi*

Skrevet

Du er i uke 12 på mandag. Da kan du spre nyheten for alle vinder. :) Blir helt sikkert godt å kunne rope det ut. :) Jeg gleder meg til det. Er bare 6 uker idag, men er spent allerede på å si ifra om den gode nyheten.

Skrevet

Det var god nyhet:-) Jeg trodde jeg måte vente til etter neste uke, til jeg var ferdig med uke 12. Da kan jeg kjøpe mine første babyklær til uka:-)

Skrevet

Men blir det riktig da..? Til søndag er jeg jo ferdig med uke 11, men er jo ikek ferdig med uke 12. Må man ikke være ferdig med uke 12? Blir mer forvirret jo mer jeg tenker på det:-)

Skrevet

Kos deg du. Jeg og vil det. Har heldigvis en haug med venner som er gravid slik at ingen mistenker noe om jeg sniktitter litt. :) Gravidklær må jeg vente med da, hvis ikke jeg bestiller på nettet. :)

Skrevet

Jeg må begynne med gravidklær nå jeg.. Finner ingen bukser som passer. Veldig glad for at det er relativt varmt ute slik at jeg kan gå med leggings:-)

Skrevet

Jeg må begynne veldig tilig med gravid bukse. Blir fort øm i magen, men ikke større. Tar lang tid før jeg får mage.

Blir riktig med uke 12 på mandag. Husk at på bim teller de uke 12 fra 11+0. Legene teller uke 12 fra 12+0. Slik at det er bare å kose seg de siste dagene før alle kan vite det. :)

Skrevet

Det blir nok et par kg. som blir løftet av skuldrene til mandag, ja:-)

Skrevet

når du er 11+3, har du 11 fullgåtte uker bak deg, pluss 3 dager ut i uke 12. Og når du er 12+0, så er du 12 fullgåtte uker. Blir ikke det riktig da? jeg er 12+0 i dag, så da begynner jeg vel på den 13. uka i morgen? tror det:)

Skrevet

Det er det jeg har fått forklart også. Så da er du ferdig med 1 trimester:-) Og jeg kommer etter på mandag:-)

Skrevet

Så flott! Da slenger jeg meg over "til den andre siden", så ses vi der på mandag:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...