Gå til innhold

Andre gang - blir ikke gravid!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Håper noen kan gi meg noen råd eller trøstende ord for jeg begynner å bli ganske fortvilet her jeg sitter!

Jeg blir ikke gravid! Med første mann så sluttet jeg på plasteret og jeg fikk aldri mensen igjen, så fort gikk det! Nå sluttet jeg i januar og ingenting er skjedd! Jeg har til og med tatt sånn eggløsingstest, uten hell... Sønnen vår er ganske stor, vil ikke ha så lang aldersforskjell mellom de!

De første månedene tenkte jeg ikke på det, var veldig rolig, men nå blir jeg bare mer og mer stresset for hver måned som går. Har sikkert brukt noen tusen på graviditetstester.

snufs.

Har dere noen kjerringgråd og, tas de med takk:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff vet ikke, sikkert mange som vet mye mer om sånt enn meg, men jeg ville bare tipse deg om å kjøpe tester på www.billigteste.dk eller hva det heter, så slipper du å ruinere deg på testingen!

lykke til:)

Skrevet

Hei:)

Jeg skjønner at det er frustrerende, men det er helt vanlig at det tar inntil et år å bli gravid. Jeg anbefaler deg å tempe et par sykluser for å se om du har eggløsning, og hvis du ikke har det bør du ta kontakt med gynekolog så du kan få pergo.

Her er en "kur" du kan prøve:

2 vitamin E kapsler

2 sink tabletter (tas av begge to)

2 wild yam kapsler

1 multivitamin

1 folsyre

tas hver dag

En som var her inne før som kalte seg "grysom" ble gravid av denne kuren, da hadde hun prøvd i 35pp! Hørt om flere her inne som også har blitt gravide av den, så jeg skal teste den ut neste pp ihvertfall:)

Masse lykke til, håper du blir gravid snart!

Skrevet

Hei! Jeg vet hvordan dette føles.. Har prøvd i 18 mnd, men det skjer ingenting.. Har hørt at det kan hjelpe med slimløsende hostesaft. Prøvde det sist jeg hadde EL, men hjalp ikke. Men gir ikke opp, prøver neste måned også! :P Jeg har hvertfall testet positivt på EL tester da, så noe stemmer hvertfall :) Men ett tips, kjøp en pakke med 21 EL-tester og 3-5 graviditetstester på billige-tester.no til 199,- inkl. frakt! Det er de jeg har brukt, så de slår ut om du har EL i så fall

Ønsker deg lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...