Gå til innhold

noen som er gode på interiør her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I stuen min har vi en sittegruppe i brunt skinn og ved siden av denne 3 hyller med dører i bjørke(billy fra Ikea). Andre delen av stuen er åpenkjøkkenløsning og spisestue, kjøkkenløsningen har også et vintrineskap i askfiner(lysere enn bjørken) som står langs samme vegg som billyhyllene. Vi trenger nå større bokhylleplass. Disse må plasseres bak spisebordet, det vil si at vintrineskapet vil stå mellom disse og hyllene i stuen lengre borte.

Spisebordet mitt med stoler er i hvit og svart(loppisfunn) har malt to stoler sorte og det er blitt fint og spesiellt synes jeg. Hvilken farge skal jeg velge på bokhyllene????

Skal jeg fortsette på billyhyller i bjørk(som jeg egentlig ikke er så glad i!

Skal jeg velge helt hvitehyller som ikke krasjer med noe???

Eller kanskje velge svart for å ta opp igjen stolene???

Stuen er ellers eggehvitfarget...

Hjelp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva farge er det på vegg? Kunne jo tatt hvite hyller, evt. male de andre bokhyllene du har i samme?

Skrevet

lys antikk tror jeg den egentlig heter(eggehvit). Har vurdert iallefall å skifte dører på hyllene i bjørkefiner/eller malt de hvite(men er jeg gravid;).

Skrevet

Ville ha malt de i eggehvitfargen. Svart sluker alt lys rundt og du blir fortere lei av mørke farger. Ville ikke valgt bjørk om du ikke er så glad i det. Håper det var til hjelp. Er skikkelig interiørgeek. ;)

Skrevet

ups.. lys antikk mente jeg. ikke eggehvit. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...