Gå til innhold

tidlige kynnere..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere ganger om dagen får jeg sammentrekninger i livmoren. det gjør ikke noe vondt, men er ubehagelig og ømt om jeg trykker på magen. livmoren blir kjempehard og jeg kan lett kjenne "kantene" på livmoren. er 18 uker i morgen så jeg synes det er litt i tidligste laget å få kynnere, eller hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har også hatt noen dager hvor jeg har hatt kynnere nå. Er bare 16+6.. Er nok mest pga litt stress og at jeg har gjort for mye.. Men de går over dersom jeg beveger meg litt.. Eller bøyer meg litt.. Så tror ikke det er for tidlig å ha kynnere.. Men ubehagelig kan det jo være..

Skrevet

Har lest at man har kynnere hele svangerskapet, men at det ikke er vanlig (spesielt for 1. gangsfødende) å merke det før litt senere. Så alt er nok som det skal være :)

Skrevet

Jeg startet med kynnere i uke12 jeg!! Har to i magen da. Kynnerne kommer spesielt på morgenen når jeg må tisse eller om jeg beveger meg raskt. Skikkelig undelig følelse!!! Men legen sier at det er helt normalt og at det bare er noen som kjener det tidligere men at kynnere starter allerede i det du blir gravid.

Skrevet

da jeg var gravid med nr 1 hadde jeg kynnere fra uke 10.

og nå er jeg gravid med nr 2, og har hatt kynnere ca fra uke 8. litt ubehagelig, men absolutt ikke farlig! det er bare livmoren som "trener" seg til fødselen!

Skrevet

tusen takk for svar alle sammen:) jeg kjenner det også ekstra godt om morgenen og når jeg må tisse. misforstå meg rett, men det er godt å høre at flere også har dette såpass tidlig. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...