Gå til innhold

Hjelp....vondt i hele magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle

Jeg er nå 31+5 og har så vondt i magen. Ikke sånn vanlig, men over hele magen. Var på sykehuset forrige uke pga lite liv, men fikk se på ultralyd at alt var bra. Føler meg likevel ikke helt trygg. Da hadde jeg ikke sånn vondt. Kan nesten ikke bøye meg frem å spise middag uten at jeg føler at hele magen skal komme opp gjennom halsen. Det rare er at jeg bærer ganske lavt???? Skjønner ingenting jeg. Har sånn blodtrykksapp hjemme, det viser 135/80. Det er jo litt høyt, spesielt når jeg pleier å ha 110/60.

Noen gode råd/ideer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars deg...tror eg ville ringt tilbake til sykehuset og forklart situasjonen, eller forverringen da. Bedre å ta en telefon for mye enn en for lite. Hvordan er det med spark og sånn da?

Skrevet

Det sparker, men ikke så mye som før. Det går ikke mer enn 5-6 timer mellom hver gang jeg kjenner liv, men klarer ikke slappe av. Det er sant det med en tlf for mye er bedre enn en for lite, men vil ikke virke helt hysterisk heller...

Skrevet

Syns ikke du er hysterisk, klart du blir bekymret når du har vondt og føler det er mindre aktivitet enn det har vært. Det er jo nesten vår jobb å bli bekymret:)

Er sikker på at du får komme inn til ny sjekk viss du ringer og forklarer dette til sykehuset. Mest trolig er jo alt i skjønneste orden, men samtidig skal en jo ta slike ting alvorlig også.

Lykke til!:)

Skrevet

Ring heller!!! Det kommer du aldri til å angre på!!

Skrevet

Hvis det er konstante magesmerter står det jo i alle bøker at man skal ringe føden...

Jeg har hatt litt smerter i hele magen noen ganger, kanskje i ca 20 min. Men dette har vært tarmene, fordi dette har kommet akutt etter jeg har spist...

Skrevet

Ring du! Lykke til og god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...