Sabina og gjengen Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Det er faktisk sånn at jeg nesten gråter innimellom. Hun spenner så vanvittig hardt i siden på meg og jeg "får ikke lov" til å ligge på siden av henne å sove om natta. Så frem til nå har jeg liggi på ryggen, men pga at jeg nå blir kvalm og uvel av det (klemmer på den nerven) må jeg ligge på siden. Jeg sover minimalt og hun sparker i vei, hardere og hardere så lenge jeg ligger på siden. Jeg aner ikke hva eg skal gjøre, jeg er redd hun skal sparke meg i fillebiter, det er virkelig vondt... hjelp meg?
Gjest Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Samme her hun sparker så hardt at jeg hyler høyt til tider :-S Talie var aktiv i magen hun også, men ikke på langt nær så ille som den tuppa her hehe..
Sabina og gjengen Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 L var også aktiv, men hu her er ekstrem, det sa jo legen minog da hu kjente liv utenpå magen i uke 16 og vi fikk vite på UL i uke 18 at morkaka ligger på fremre livmorvegg. Det skulle visst nesten ikke være mulig ifølge legen å kjenne liv igjennom så tidlig da... Hun er så vanvittig sterk at jeg går å ønsker henne ut, men stakkars lille, eg vil jo ikek ha henne ut egentlig, er jo bare i midten av uke 30.... Uff, får vondt inni meg, men jeg sliter med den styrken hun har i kroppen.. Vet ikke om jeg klarer dette mer...
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Samme er det her, har morkaken på fremveggen men det har vi ikke kjent noe til gitt Prøv å tenk på hvor kort tid det er igjen og at du sikkert kommer til å savne sparkene når hun er ute av magen..
Sabina og gjengen Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2008 jeg skal prøve, takk for forståelse snuppa:) er ikke så lett når man ser at verden går i kaos og trassig 2 åring og mann som jobber og prøver så godt han kan, mens jeg bare ser "meg selv" og alt JEG føler jeg må gjøre og IKKE får gjort... kjenner at hormonene tar litt vel mye mer overhånd i dette svangerskapet enn med L. søvn er oppskrytt her i gården, tror jeg ska spørre om mamma kan ha småen en natt eller to snart så jeg får litt overskudd igjen... *misunner katten som ligger sammenkrølla til en ball og sover i sofaen ved siden av meg* tror eg sa ta en halvtime på øyet jeg og før sambo og småen kommer hjem..
Gjest Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Hehehe, helt klart mer slitsomt å gå gravid når man har andre enn seg selv å tenke på også ja Sove godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå