Karolinesmor Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Er det mulig å være gravid uten å få utslag på test. Jeg føler meg gravid, ser gravid ut, har hatt mensmurringer i 3 uker, det er 2 uker og 2 dager siden siste menstrasjon, men fortsatt negativ test. Da jeg var gravid sist, slo jeg heller ikke ut på test men fikk det konstantert hos lege når jeg var i 5 uker og seks dager.... Hva tror dere? Gravid eller kun innbilt svangerskap :-/ Kjenner jeg blir gal av å håpe, men skuffet når testen er negativ. Råd, tips?
Trollkatt Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hvis det er 2 uker og 2 dager siden siste mens, er det ikke så rart du ikke tester positivt, ettersom det er rundt denne tiden man har eggløsning, hvis syklusen din er på 28 dager. Det er mulig å teste positivt rundt den tiden du egentlig venter neste mens, men noen må vente enda litt til før de evt tester positivt.
Karolinesmor Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Beklager, men mente etter jeg skulle hatt mensen. Altså 6 uker og 2 dager etter siste mens...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 ville hørt med legen jeg... tryggest de..
Gjest Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Hei du! Anbefaler også en tur til legen, så får du et sikkert svar og slipper å lure på det!!!! Masse lykke til!!!!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Testa positivt 3-4 uker over IKM jeg i hvertfall.. Hadde 3 negative tester først..
Karolinesmor Skrevet 7. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2008 Har fått legetime på mandag.... Kjenner jeg gledgruer meg....
Karolinesmor Skrevet 8. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. august 2008 har bestilt - takk for lykkeønskningene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå