Gå til innhold

Gravid uten utslag på test?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å være gravid uten å få utslag på test. Jeg føler meg gravid, ser gravid ut, har hatt mensmurringer i 3 uker, det er 2 uker og 2 dager siden siste menstrasjon, men fortsatt negativ test.

 

Da jeg var gravid sist, slo jeg heller ikke ut på test men fikk det konstantert hos lege når jeg var i 5 uker og seks dager....

 

Hva tror dere? Gravid eller kun innbilt svangerskap :-/ Kjenner jeg blir gal av å håpe, men skuffet når testen er negativ. Råd, tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er 2 uker og 2 dager siden siste mens, er det ikke så rart du ikke tester positivt, ettersom det er rundt denne tiden man har eggløsning, hvis syklusen din er på 28 dager. Det er mulig å teste positivt rundt den tiden du egentlig venter neste mens, men noen må vente enda litt til før de evt tester positivt.

Skrevet

Beklager, men mente etter jeg skulle hatt mensen. Altså 6 uker og 2 dager etter siste mens...

Skrevet

ville hørt med legen jeg... tryggest de..

Skrevet

Hei du! Anbefaler også en tur til legen, så får du et sikkert svar og slipper å lure på det!!!! Masse lykke til!!!!

 

Skrevet

Testa positivt 3-4 uker over IKM jeg i hvertfall.. Hadde 3 negative tester først..

Skrevet

Har fått legetime på mandag.... Kjenner jeg gledgruer meg....

Skrevet

har bestilt - takk for lykkeønskningene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...