Marianne83 Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg har hatt skikkelig vondt på høyre side av magen i noen dager. Spes når jeg ler eller snur på meg når jeg ligger. Går helt rundt til baksiden av ryggen. Flere som har det slik? Blir jo litt bekymret for om noe kan være galt...
helene0: jan09+jun11 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Det er mest sannsynligvis de båndene som holder livmoren din på plass som strekker seg. Jeg har noen ganger sånne litt stikkende smerter i lysken ved brå bevegelser.
birrisj05.02.09 Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Det er livmora som jobber og sliter Kan kjennes bare vondt ut eller som om det prikker eller trykker noe voldsomt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå