Gå til innhold

Vondt i siden, normalt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt skikkelig vondt på høyre side av magen i noen dager. Spes når jeg ler eller snur på meg når jeg ligger. Går helt rundt til baksiden av ryggen. Flere som har det slik? Blir jo litt bekymret for om noe kan være galt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mest sannsynligvis de båndene som holder livmoren din på plass som strekker seg. Jeg har noen ganger sånne litt stikkende smerter i lysken ved brå bevegelser.

Skrevet

Det er livmora som jobber og sliter ;)

Kan kjennes bare vondt ut eller som om det prikker eller trykker noe voldsomt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...