Karolinesmor Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Er det mulig å være gravid uten å få utslag på test. Jeg føler meg gravid, ser gravid ut, har hatt mensmurringer i 3 uker, det er 2 uker og 2 dager siden siste menstrasjon, men fortsatt negativ test. Da jeg var gravid sist, slo jeg heller ikke ut på test men fikk det konstantert hos lege når jeg var i 5 uker og seks dager.... Hva tror dere? Gravid eller kun innbilt svangerskap :-/ Kjenner jeg blir gal av å håpe, men skuffet når testen er negativ. Råd, tips?
Gjest Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Med min andre slo ikke testen ut,men jeg følte meg gravid,var rimelig sikker. Tok flere tester,og negative. Dro til legen,der var slik graviditetsstick misvisende,og dem tok blodprøve. Den viste lite hcg nivå,men jeg var GRAVID :-) Lillemann i magen ville nok ikke vise att han var der
Karolinesmor Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Så bra! Hvor langt på vei var du da?
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 6 uker... Måtte til UL for å fastslå det da,for hadde ingen mens å gå utifra. Så det er håp:) Gå til legen å sjekk:)
Cecelia & jentene Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 men er det ikke for tidlig å teste positivt 2 uker etter siste mens?
Karolinesmor Skrevet 6. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2008 Ser at jeg i hovedinnlegget skrev 2 uker og 2 dager siden siste mens, mente 2 uker og 2 dager etter at jeg ventet mensen, altså over seks uker siden siste menstrasjon.
Karolinesmor Skrevet 6. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2008 Ca samme som meg da... Kjenner håpet - tusen takk!
Karolinesmor Skrevet 6. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2008 Ja, ikke sant:-) Det gikk litt fort i svingene...
melkekua™ Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Kan jo være at du er gravid ), håper det for din del! Kan også være at syklusen er litt på bærtur.....og at tr lusker rundt hjørnet, men som sagt håper at testen blir positiv for deg snarest!
Karolinesmor Skrevet 6. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2008 Tusen takk - det var trivelig skrevet! *klem*
LadyLuck & Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 med nummer4 en tok vi flere tester over tid.. men viste ikke noe.. fikk det konstatert ved blodprøve.. viste seg på UL uken etter at jeg var over27uker på vei... haddeingen tegn til graviditet utenom ingen mens to siste mnd før konstantering..
Karolinesmor Skrevet 7. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 7. august 2008 oi.... 27 uker på vei! Tusen takk for at du delte med meg. Kjenner at jeg blir gal av å håpe og føle at jeg er gravid, uten at dette bekreftes. Har bestilt meg legetime på mandag. Vet du hvorfor at det konstanteres ved blodprøve selv om at testene ikke viser noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå