Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Normalt??? Kan dette vera tegn på at noke er galt eller??? Kjenner jevnlig aktivitet... og det er jo betryggande. Kvalmen var så ille i natt at eg har knapt sove. What to do??
LinnisR83 Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Har det akkurat som deg. Kjempe uggen hele dagen, og værst når jeg legger meg. Jeg har ingen tips, men var hos legen (for siste gang...weeeee ) i går og han sa at det er helt normalt, sålenge man kjenner liv, og sålenge man får i seg mat uten at det kommer opp igjen hele tiden er alt bra. Ble så skuffet, for alle forberedelser er klare og jeg var klar for å slappe av og nyte resten av svangerskapet (har 22 dager igjen) men nå måtte jo denne kvalmen komme å ødelegge. Mye av kvalmen kan og komme av lavt jern-innhold i blodet, men det får du ikke gjort noe med før etter fødsel. Hadde 10% med jern i blodet, og normalen ligger på ca 13-14% på kvinner, og dette kunne da være en årsak til kvalme og slapphet. Men dette vil visst regulere seg etter fødsel. Ønsker deg masse lykke til, og tenk på at nå er det ikke lenge igjen
Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Takk for svar;-) Alltid betryggande å høyre om andre i samme situasjon. Som du seier; irriterande å få det slik no på slutten. Me har visst termin ganske så samtidig. Sist gang gjekk eg 13 dg over tida. Det vil eg helst sleppe denne gangen.. Masse lykke til;-)
Makko med to små gutter Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg har det heldigvis bare en gang innimellom... Men irriterende å stå over do-skåla igjen ja. Er helt sikker på at dette er sv.relatert, siden jeg ALDRI er kvalm eller spyr ellers....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå