Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos JM i dag. Hun kunne fortelle at hodet er festet og fødselen nærmer seg. Er mye plaget med kynnere og hun tror den lille vil komme før termin! Hun tipppet også på jente grunnet aktivitetsnivået babyen har :-) Hun ville tippe at jeg er mamma før 18 august! ...Så nå begynner jeg å vente...men prøver å motivere meg til å gå helt til termin likevel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jentene er roligare eller meir aktive enn gutane?? hehe... er so spent på kjønnet.. Har ingen ide. Nesten litt FOR spennande dette her.

Skrevet

Å så heldig du er!=)

Har termin 18.august jeg også, men fikk beskjed om at jeg nok må smøre meg med tålmodighet da jm antar jeg kommer til å gå over..=/ Har prøvd alt fra rundvaske hus, sex, trappegåing og harde trimturer, med lite annet resultat enn at jeg er i bedre form enn på lenge;p

Lykke til med fødsel og den lille da=)

Skrevet

JM sa at jentene holder et høyere aktivitetsnivå enn guttene...men vet at noen er uenig her. Vart litt overrasket over at hun kunne tippe sånn, men hun tok vel magen min i betraktning også. Jentene ligger visst ofte litt høyere i puls.

Skrevet

pga my kynnere hun trru du får før?

Jeg har veldig mye kynnere, og hatt det de siste to ukene. noen dager værre enn andre. Vrt godt plantet nede i bekkenet i 3-4 uker nå.

Ikke festet, men går vannet trenger jeg ikke legge meg ned for han ligger så langt nede.

Så jeg håoer jeg får før terminen ..er 37 idag.

Men er jo ønsketekning da hehe

Skrevet

kan ikke forstå aktivitetsnivået har noe å si.

med meg har det vært sånn

jente nr 1 veldig aktiv i magen

jente nr 2 utrolig rolig, sov mye og jeg ble ofte bekymret

nr 3 er en gutt og han er veldig aktiv han også, kanskje ikke fult så aktiv som nr 1, men kjenner han ofte og mye ja.

Så ser ikke helt sammenhengen med kjønn her

Skrevet

Mitt beste råd? Ikke heng deg opp i det med å komme før termin. Det har jm sagt til meg TRE uker før termin og her sitter jeg på termin uten noen baby. Blir jo surere og surere for hver dag som går...babyen kommer når den er klar og vet jo ikke at vi mammaer går her ute og teller dager ,-)

Skrevet

jeg er forberdet på å gå til termine jeg da..men jeg får ikke gå over terminen, da blir jeg satt igang. Så jeg slipper å gå 14 dager over å vente. Heldigvis.

Skrevet

Det var nok mest fordi jeg har mye vonde og regelmessige kynnere. Men er fullt klar over at mange går også over tiden med mange kynnere. Viss jeg ikke har fått til termin, vil hun sette den igang. Mest fordi jeg ikke lenger klarer å sove om natten for kynnerne er så vonde. "Du må ha litt krefter til fødselen og" sa hun..

Skrevet

Så snill jordmor ,-) Hun vil jeg også gå til, får ikke se innsiden av sykehuset jeg før det har gått 14 dager over ,-(

Skrevet

Så utrolig snill jordmor du har da...Hun jeg går til fortalte meg nå sist at om jeg var 12 dager over var det bare en kontroll jeg skulle til. Hvis barnet hadde det fint var det ikke aktuelt å sette i gang selv og jeg var lei og sliten...Ble egentlig litt irritert på henne sist. Hun fokuserte så utrolig på at jeg måtte være forberedt på å gå over tiden...men det er vel litt psykologi i det...?

Skrevet

fikk samme beskjed jeg og. At jeg kunne regne m å være mamma før 31 juli for han lå så langt nede i bekkenet. men sitter her fortsatt og venter på at han vil ut,så mitt tips er at man bør ikke høre på alt:P

Men får håpe du slipper å gå så mye over tiden:)

Er ganske kjedelig og lang denne tiden nå jah!

Skrevet

også plaget maed masse vonde kynnere, og babyen har ligget laaangt nede i bekkenet siden uke 35.

fikk også beskjed om at jeg kunne regne med å få før termin, og her sitter jeg, 2 dager på overtid=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...