Gå til innhold

Har provd aa bli gravid i 5mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en spontanabort i februar, varte ganske lenge slutta ikke aa blo for i mai. Men naa har det gat 5mnd og vi er enda ikke gravide. Noen som har eerfaring med dette? det tok oss 2mnd fra jeg slutta med spiral til jeg ble gravid sist gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok meg 7 mnd å bli gravid,selvom jeg ikke hadde gått på noe annen prevensjon enn kondom tidligere.så selvom dere begge er friske og raske,så kan det rett og slett bare ta litt tid. det viktigste jeg har lært i min prøvetid er at man ikke skal stresse med det. jeg vet at det er vanskelig å la vær og tenke og fokusere på det så innmari,men bare prøv. få deg en hobby eller et kjæledyr,noe som flytter tankene litt bort. det har faktisk hjulpet for mange.folk som har prøvd i flere år til og med,når de til slutt gir opp,så plutselig blir de gravide med en gang dem slår fra seg tanken,det er rart med det! den måneden jeg ble gravid med minstemann,så var jeg faktisk ganske opptat av noe annet,så man kan jo lure,var det en tilfeldighet at det klaffet akkurat da jeg ble litt opptatt av noe annet! og vet du var det var??playstation hehe,kjøpte meg et nytt spill,og ble helt hekta på spillet,spilte masse hver dag og fokuserte på å komme lengere og bli bedre på spillet og dermed ble gravid tankene litt i bakgrunnen.

så om du allerede har teste ut diverse kjærringråd,så prøv rådet mitt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...