Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Mathea Maribelle Linnea Naledi har bare tenkt å bruke Mathea og Linnea til daglig... (jeg er fransk/portugisisk, derfor noe "spessielle" navn)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Hadde valgt en annen variant jeg: Linnea Maribelle
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Linnea Naledi var litt tungvint å uttale, men det går jo hvis du ikke har tenkt å bruke begge
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Liker godt Mathea og Linnea, men ikke de ekstra navnene. Skulle jeg brukt noen av dem ville jeg hatt Linnea Maribelle.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Jeg syntes også Linnea Maribelle var finest. Men syntes det var vakre navn og samensetninger de andre også
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Jeg synes det var litt i overkant, jeg. Også har jeg aldri skjønt poenget med å ha dobbeltnavn når man bare skal bruke det ene. Synes for øvrig både Mathea og Linnea er fine navn alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå