blond Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Synes du vi er en passelig stor gjeng nå eller ønsker du deg et miljø like stort som dib?
Gjest Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Skjønner ikke hva du mener jeg. Har ikke vært her lenge, men ser ut til at det er plass til flere her. Jo flere, jo bedre muligheter til å få til gode diskusjoner og svar på det man lurer på.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Jo flere jo bedre så klart =) Bare det ikke skeier ut med frekkheter da kan de dra dit sola aldri skinner =)
Trollkatt Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Kan jo godt komme flere hit, men jeg synes det er veldig deilig at det ikke er så mange. Vanskelig å holde oversikten når det er for mange, synes jeg. Her inne føler jeg at jeg "kjenner" flere, og legger bedre merke til hvem som skriver. Jeg er mest inne på bim, ikke dib, men på bim klarer jeg ikke å følge med i det hele tatt på hvem som skriver. Også er det en mye høyere terskel for dårlig oppførsel når man er færre. Det er deilig her inne
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Synes det er deilig her nå. Har skikkelig blomstret de siste par dagene;) Velkommen til dere nye. Kan godt komme noen fler hit,bare vi klarer å holde samme stemninga.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Enig med andre her. Bare fint det kommer flere og hjelper og holde liv og tråder i gang. Men trenger ikke bli så mange at vi mister oversikten.. Liker at jeg klarer å skrolle meg ned og lese gjennom alle nye innlegg for hver gang jeg logger meg på, utrolig nysgjerrig som jeg er!! Og liker veldig godt den gode stemningen som er her. Er også litt inne på bim, men nå går det dager mellom hver gang. Blir egentlig bare her..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Gøy med flere, bare stemningen holder, slik som nå...))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå