Gå til innhold

Går dere inn og ser på andre sine nick/bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør dette sjeldent, men det hender innimellom når jeg kommer på det, at jeg kan gjøre det liksom, hehe... Mest på personer jeg er litt nysgjerrig på da eller føler jeg er blitt litt kjent med her inne. Var ikke så lenge side jeg klikket meg inn på en og ble litt satt ut, har alltid trodd vedkommende var mørkhåret og så er hun blond jo! ;-) Litt gøy og kikke av og til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går inn å sjekker når jeg lurer på hvor gamle de er når de kommer med usaklige kommentarer....

Eller hvis de kommer med like meninger som meninger. Da vil jeg vite om jeg har samme mening som yngre eller eldre enn meg.....skjønner? hehe

Skrevet

Jeg sjekker noen ganger ja.. Om noen prater om barna sine f.eks så ser jeg om jeg finner noen bilder..

Skrevet

Ja, noen ganger.

Men noen "kjenner" man jo, siden de har blogg eller hjemmeside som de har lagt ut adressen til her.

Skrevet

Jeg er er evig nysgjerrig, så kan ikke dy meg:)

Skrevet

Nå måtte jeg bare inn å kikke på hvem alva er, hehe.

Skjønne gutter forresten!

Skrevet

Hender jeg gjør det nå og da ja :) men ikke så ofte..

Skrevet

Var forøverig du som var min blonde overraskelse, hehe... Alltid trodd du var mørkhåret av en eller annen grunn :-)

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Men jeg tror ikke på alt jeg leser!

Skrevet

dersom jeg får svar på noe bruker jeg å se hvem som svarer:)

Skrevet

Gjetter på at du tror jeg også er blond!

Skrevet

Det samme trodde jeg, Alva:o) Så for meg Mami som en søt brunette, men hun var jo en nydelig blondine;o)

Skrevet

Det har hendt, ja, men det er egentlig ganske sjelden jeg gjør det.

Skrevet

ikke saa ofte, men noen ganger hvis det er noen jeg vıl huske:) jeg er daarlıg paa navn og nick, men faar jeg et bilde aa forbınde det med er det enklere:)

Skrevet

Tja... Det hender=) Og hvis jeg først skal inn på en profil for å se f.eks alderen hennes (evt hans), eller kanskje alderen på barna, så irriterer jeg meg GRØNN hvis brukeren ikke har noen profil;p haha

Mye man skal irritere seg over, du;)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Ja, jeg titter litt ja:)

Skrevet

Jaaa, innimellom.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...