Gjest Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Jeg gjør dette sjeldent, men det hender innimellom når jeg kommer på det, at jeg kan gjøre det liksom, hehe... Mest på personer jeg er litt nysgjerrig på da eller føler jeg er blitt litt kjent med her inne. Var ikke så lenge side jeg klikket meg inn på en og ble litt satt ut, har alltid trodd vedkommende var mørkhåret og så er hun blond jo! ;-) Litt gøy og kikke av og til.
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Jeg går inn å sjekker når jeg lurer på hvor gamle de er når de kommer med usaklige kommentarer.... Eller hvis de kommer med like meninger som meninger. Da vil jeg vite om jeg har samme mening som yngre eller eldre enn meg.....skjønner? hehe
Slalotte Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Jeg sjekker noen ganger ja.. Om noen prater om barna sine f.eks så ser jeg om jeg finner noen bilder..
Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Ja, noen ganger. Men noen "kjenner" man jo, siden de har blogg eller hjemmeside som de har lagt ut adressen til her.
Gidder ikke! Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Jeg er er evig nysgjerrig, så kan ikke dy meg:)
Gidder ikke! Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Nå måtte jeg bare inn å kikke på hvem alva er, hehe. Skjønne gutter forresten!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Hender jeg gjør det nå og da ja men ikke så ofte..
Gjest Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Var forøverig du som var min blonde overraskelse, hehe... Alltid trodd du var mørkhåret av en eller annen grunn :-)
blond Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Ja, det gjør jeg. Men jeg tror ikke på alt jeg leser!
Vilja<3 Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 dersom jeg får svar på noe bruker jeg å se hvem som svarer:)
*Rutletutt* Skrevet 6. august 2008 #15 Skrevet 6. august 2008 Det samme trodde jeg, Alva:o) Så for meg Mami som en søt brunette, men hun var jo en nydelig blondine;o)
La Perla Skrevet 6. august 2008 #17 Skrevet 6. august 2008 Det har hendt, ja, men det er egentlig ganske sjelden jeg gjør det.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #18 Skrevet 6. august 2008 ikke saa ofte, men noen ganger hvis det er noen jeg vıl huske:) jeg er daarlıg paa navn og nick, men faar jeg et bilde aa forbınde det med er det enklere:)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 6. august 2008 #19 Skrevet 6. august 2008 Tja... Det hender=) Og hvis jeg først skal inn på en profil for å se f.eks alderen hennes (evt hans), eller kanskje alderen på barna, så irriterer jeg meg GRØNN hvis brukeren ikke har noen profil;p haha Mye man skal irritere seg over, du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå