Gå til innhold

Er det ikke innlysende???

Anbefalte innlegg

Skrevet

ringte for å avbetille UL, de spurte hvorfor???

har de lov til det???

sa forfjamset at jeg hadde mistet..

er det ikke innlysende at når man ringer for å avbestille UL så er det ikke lenger noe behov for UL...

var gale nok å måtte ringe å avbestille timen som vi seff hadde gledet oss til..men så spør de hvorfor??? er det ikke innlysende da????

hadde jo ikke avbestilt timen om jeg fremdeles var gravid!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innlysende for dere, men de har kanskje et annet erfaringsgrunnlag som gjør det nødvendig å spørre.

Trist at du mistet da.

Skrevet

Nå er sikkert du ekstra sår fordi du er i en vanskelig situasjon, jeg syntes ikke det var SÅ forferdelig at de spurte deg om det... det er jo mange mødre som har sin egen oppfatning om ting og mener at den måten de gjør det på er den beste, selv om de færreste andre er enig i det. Kan hende de trodde du var en sånn, en som mente at ikke ul var nødvendig fordi du "kjenner barnet ditt best" eller noe sånn.

Samme gjelder f.eks. vaksinasjon, mange som velger å ikke vaksinere selv om det er anbefalt...

Skrevet

Det kunne jo hende at dere bare ikke hadde anledning, men da ville du jo bedt om å få flyttet timen. Uansett enig i at de ikke burde spørre om sånn, nettopp i tilfelle du hadde mistet. Unødvendig spørsmål.

Trist at du mistet babyen:(

Skrevet

Er det så rart at de lurte på hvorfor da? Selvfølgelig kunne de heller ha spurt "skal vi sette deg opp til/trenger du ny time?", men ville du syntes det var så mye bedre? Det tas da ultralyd av livmor for flere årsaker enn graviditet, så SÅ åpenlyst var det kanskje ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...